ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2024

Καβάνι: «Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ιδιοφυΐα με την μπάλα, είμαι ένας εργάτης του ποδοσφαίρου»

Cavani: "I don't consider myself a genius with the ball, I'm a football worker"

"Matador" Edinson Cavani spoke to "ESPN" about his childhood and his passion for football that was born on the streets of Uruguay.

In a "satisfying" interview he gave to "ESPN", Edinson Cavani, who is now playing in Argentina with the Boca Juniors shirt, in which he recently renewed, spoke - among other things - about various aspects of his childhood, how the ... his obsession with football and his childhood "hero".

"My father's family has always had a connection with football. When he stopped playing, he started a coaching career and I was always by his side kicking a ball. We always had a passion for football, my house was a working class house, with everything a child needs: shelter, love from parents, food and bed. I was a happy child," he recalls.

“I went for trials at Liverpool when I was a teenager but I missed home and went back. I admired Batistuta. I remember liking him with his long hair, I was drawn to watching him," she added, continuing:

"I don't consider myself a genius with the ball, there are others who are like that: Messi, Neymar, Ronaldinho. I'm a football worker, I've improved, I'm hungry for goals and I'm looking for glory. When we were kids in Uruguay, Uruguayans grew up in the streets wearing the jersey of Nacional, Peñarol, Boca and River. I like the passion of football, even though it is a job. When I was young I watched it and my goal was always to play in Europe and score goals," concluded the 37-year-old forward.

*** Καβάνι: «Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ιδιοφυΐα με την μπάλα, είμαι ένας εργάτης του ποδοσφαίρου»

Ο «Matador» Έντινσον Καβάνι μίλησε στο «ESPN» για την παιδική του ηλικία και το πάθος του για το ποδόσφαιρο που γεννήθηκε στους δρόμους της Ουρουγουάης.

Σε μία «χορταστική» συνέντευξη που παραχώρησε στο «ESPN», ο Έντινσον Καβάνι που αγωνίζεται πλέον στην Αργεντινή με τη φανέλα της Μπόκα Τζούνιορς, στην οποία πρόσφατα ανανέωσε, μίλησε -μεταξύ άλλων- για διάφορες πτυχές της παιδικής του ηλικίας, το πώς ξεκίνησε η... τρέλα του με το ποδόσφαιρο και τον παιδικό του «ήρωα».

«Η οικογένεια του πατέρα μου είχε πάντα σχέση με το ποδόσφαιρο. Όταν εκείνος σταμάτησε να παίζει, ξεκίνησε καριέρα προπονητή και εγώ ήμουν πάντα δίπλα του κλωτσώντας μία μπάλα. Είχαμε πάντα πάθος για το ποδόσφαιρο, το σπίτι μου ήταν ένα σπίτι της εργατικής τάξης, με όλα όσα χρειάζεται ένα παιδί: στέγη, αγάπη από τους γονείς, φαγητό και κρεβάτι. Ήμουν ένα ευτυχισμένο παιδί», θυμάται.

«Πήγα για δοκιμαστικά στη Λίβερπουλ όταν ήμουν έφηβος, αλλά μου έλειψε το σπίτι μου και γύρισα πίσω. Θαύμαζα τον Μπατιστούτα. Θυμάμαι που μου άρεσε με τα μακριά του μαλλιά, με τραβούσε να τον παρακολουθώ», προσέθεσε συνεχίζοντας:

«Δεν θεωρώ τον εαυτό μου ιδιοφυΐα με την μπάλα, υπάρχουν άλλοι που είναι τέτοιοι: Ο Μέσι, ο Νεϊμάρ, ο Ροναλντίνιο. Είμαι ένας εργάτης του ποδοσφαίρου, έχω βελτιωθεί, έχω την πείνα για γκολ και αναζητώ τη δόξα. Όταν ήμασταν παιδιά στην Ουρουγουάη, οι Ουρουγουανοί μεγάλωναν στους δρόμους φορώντας τη φανέλα της Νασιονάλ, της Πενιαρόλ, της Μπόκα και της Ρίβερ. Μου αρέσει το πάθος του ποδοσφαίρου, παρ' όλο που είναι μία δουλειά. Όταν ήμουν μικρός το παρακολουθούσα και ο στόχος μου ήταν πάντα να παίξω στην Ευρώπη και να σκοράρω γκολ», κατέληξε ο 37χρονος φορ.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου