ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2024

Χόρνερ: "Η Red Bull RB20 είναι πια ασύνδετη, οι οδηγοί έχουν μπει σε έναν φαύλο κύκλο"

Horner: "Red Bull RB20 is now disconnected, drivers have entered a vicious cycle"

Red Bull Racing principal Christian Horner said the team's drivers Max Verstappen and Sergio Perez have entered a "vicious cycle" with this year's RB20 car, and that the first problems started to appear as early as last year - from the US GP in Texas.

After Max Verstappen's words that "last year we had a dominant car, the most dominant ever, and we turned it into a monster", Christian Horner explained why the Red Bull RB20's plummeting competitiveness left Max Verstappen only in 6th place in the Italian GP.

"We have a disconnect in the balance of the car, so it just doesn't work," explained Horner after yesterday's Monza race. "Once you end up in a situation like this, you use the tires even harder.

And then you look for compromises, change the balance, solve one problem and cause another. So, you end up in a vicious circle."

Red Bull has introduced a series of upgrades to the RB20 in recent months, which have not had the expected results, but Horner added that "the problem is 100% in the balance of the car. They have lost their connection front and back.

I think Max can't rely on the car at the entrance of the corner, or Ceco [Perez]. And then you find compromises about it. And you cause subversion. And everything is on a fine line.

You can see it from the qualifiers. With 'pressed' tires and good balance we could make a time of 1:19.6 and compete with the best times. Then we put on two fresh sets of tyres, the balance was completely lost, and we were suddenly four and a half tenths slower," added the Briton.

The Milton Keynes team have tried to understand the causes of their problems in the last two GPs, Holland and Italy, by trying a lot of experimentation with the floor, but still have not found answers.

At the same time, McLaren now appear to have F1's fastest - globally - car, and Verstappen said after yesterday's Monza race that this year's drivers' and manufacturers' titles for Red Bull are now "unrealistic".

"With the race pace we had [at Monza] we are undoubtedly under pressure for both championships," agreed Horner. "We have to turn the situation around very quickly. This track revealed the weaknesses of the car compared to last year.

We have a clear problem, which has come to the fore this three days, and we know we have to solve it - otherwise we will put ourselves under unbearable pressure.

The others obviously took a step forward, and us pushing the car harder revealed the problem. If you look further back, there were some races last year, like in Austin, where we started to see that.

The most important thing is to understand the issue, and then I think there are specific fixes that we could introduce. They may not completely solve the issue, but they will address a part of it.

We now have a two-week period until Baku and Singapore, and then another short break where we can work between Singapore and Austin. Time is now very critical," concluded Christian Horner.

*** Χόρνερ: "Η Red Bull RB20 είναι πια ασύνδετη, οι οδηγοί έχουν μπει σε έναν φαύλο κύκλο"

Ο διευθυντής της Red Bull Racing Κρίστιαν Χόρνερ είπε ότι οι οδηγοί της ομάδας Μαξ Φερστάπεν και Σέρτζιο Πέρεζ έχουν μπει σε έναν “φαύλο κύκλο” με το φετινό μονοθέσιο RB20, και ότι τα πρώτα προβλήματα ξεκίνησαν να εμφανίζονται από πέρσι κιόλας - από το GP των ΗΠΑ στο Τέξας.

Μετά τα λόγια του Μαξ Φερστάπεν ότι “πέρσι είχαμε ένα κυρίαρχο αυτοκίνητο, το πιο κυρίαρχο όλων των εποχών, και το μετατρέψαμε σε ένα τέρας”, ο Κρίστιαν Χόρνερ εξήγησε πού οφείλεται η κατακόρυφη πτώση της ανταγωνιστικότητας της Red Bull RB20, που άφησε τον Μαξ Φερστάπεν μόλις στην 6η θέση του GP Ιταλίας.

“Έχουμε μια αποσύνδεση στην ισορροπία του αυτοκινήτου, με αποτέλεσμα απλά να μην δουλεύει”, εξήγησε ο Χόρνερ μετά τον χθεσινό αγώνα της Μόντσα. “Από τη στιγμή που καταλήγεις σε μια τέτοια κατάσταση, χρησιμοποιείς και πιο σκληρά τα ελαστικά.

Και μετά αναζητάς συμβιβαστικές λύσεις, αλλάζεις την ισορροπία, λύνεις ένα πρόβλημα και προκαλείς ένα άλλο. Οπότε, καταλήγεις να βρίσκεσαι σε έναν φαύλο κύκλο”.

Η Red Bull εισήγαγε τους τελευταίους μήνες μια σειρά αναβαθμίσεων της RB20, που δεν είχαν τα προσδοκώμενα αποτελέσματα, αλλά ο Χόρνερ συμπλήρωσε πως “το πρόβλημα είναι 100% στην ισορροπία του αυτοκινήτου. Έχουν χάσει τη σύνδεσή τους το εμπρός και το πίσω μέρος.

Νομίζω ότι ο Μαξ δεν μπορεί να βασιστεί στο αυτοκίνητο στην είσοδο της στροφής, ή ο Τσέκο [Πέρεζ]. Και μετά ψάχνεις συμβιβασμούς για αυτό. Και προκαλείς υποστροφή. Και όλα είναι σε μια λεπτή γραμμή.

Μπορείτε να το δείτε από τις κατατακτήριες. Με ‘πατημένα’ ελαστικά και καλή ισορροπία μπορούσαμε να κάνουν χρόνο 1:19.6 και να ανταγωνιστούμε τους καλύτερους χρόνους. Μετά βάλαμε δύο φρέσκα σετ ελαστικών, η ισορροπία χάθηκε εντελώς, και ήμασταν ξαφνικά τεσσεράμισι δέκατα πιο αργοί”, πρόσθεσε ο Βρετανός.

Η ομάδα του Μίλτον Κινς προσπάθησε να καταλάβει τις αιτίες των προβλημάτων της στα δύο τελευταία GP, της Ολλανδίας και της Ιταλίας, δοκιμάζοντας πολλούς πειραματισμούς με το δάπεδο, αλλά ακόμα δεν έχει βρει απαντήσεις.

Την ίδια ώρα, η McLaren δείχνει να έχει πλέον το ταχύτερο -σφαιρικά- μονοθέσιο της F1, και ο Φερστάπεν είπε μετά τον χθεσινό αγώνα της Μόντσα ότι είναι “μη ρεαλιστικοί” πλέον οι φετινοί τίτλοι οδηγών και κατασκευαστών για τη Red Bull.

“Με το ρυθμό αγώνα που είχαμε [στη Μόντσα] αναμφίβολα είμαστε υπό πίεση και για τα δύο πρωταθλήματα”, συμφώνησε ο Χόρνερ. “Πρέπει να αναστρέψουμε την κατάσταση πολύ γρήγορα. Αυτή η πίστα αποκάλυψε τις αδυναμίες του αυτοκινήτου σε σχέση με πέρσι.

Έχουμε ένα ξεκάθαρο πρόβλημα, που φάνηκε έντονα αυτό το τριήμερο, και ξέρουμε ότι πρέπει να το λύσουμε - διαφορετικά θα βάλουμε τους εαυτούς μας υπό αφόρητη πίεση.

Οι άλλοι προφανώς έκαναν ένα βήμα μπροστά, και εμείς πιέζοντας σκληρότερα το αυτοκίνητο αποκαλύψαμε το πρόβλημα. Αν δείτε πιο πίσω τα δεδομένα, υπήρξαν κάποιοι αγώνες πέρσι, όπως στο Όστιν, που αρχίσαμε να το διαπιστώνουμε.

Το πιο σημαντικό είναι να καταλάβουμε το θέμα, και μετά θεωρώ ότι υπάρχουν συγκεκριμένες επιδιορθώσεις που θα μπορούσαμε να εισάγουμε. Ίσως να μην λύσουν πλήρως το θέμα, αλλά να αντιμετωπίσουν ένα μέρος του.

Έχουμε τώρα μια περίοδο δύο εβδομάδων μέχρι το Μπακού και τη Σιγκαπούρη, και μετά άλλο ένα μικρό διάλειμμα στο οποίο μπορούμε να δουλέψουμε μεταξύ της Σιγκαπούρης και του Όστιν. Ο χρόνος είναι τώρα πολύ κρίσιμος”, κατέληξε ο Κρίστιαν Χόρνερ.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου