ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2024

Σάντσο: «Τα είδωλά μου ήταν ο Ντρογκμπά και ο Λάμπαρντ»

Sancho: "My idols were Drogba and Lampard"

Jadon Sancho has made his first statements as a Chelsea player, talking about this new chapter in his career.

Chelsea made a splash on transfer deadline day by signing Jadon Sancho on loan from Manchester United, with the England midfielder making his first appearances for the Blues.

The 24-year-old spoke about this new chapter that is opening in his career, emphasizing that his idols when he was young were Didier Drogba and Frank Lampard.

"I'm really excited to be here. London is where I grew up and I'm happy to be back. Things were a bit crazy since everything happened on the last day of the transfers but I'm happy that the deal was finally done.

Chelsea is an iconic club. Growing up, my idols were Didier Drogba and Frank Lampard and now I have the chance to play at this club, like them. It's a nice feeling", he said initially and then talked about Enzo Maresca:

"The coach was the one who explained the plan to me. I knew him from the time he was with Pep Guardiola at City. He spoke to me on the phone about Chelsea's plan and what he's building and for a young player like me, it was exciting. I can't wait to get started.

I enjoy his style of play. When wingers get the ball, he likes to go "one on one". We do several combinations with the "10s" and the strikers. This style of play is spectacular and I love it."

*** Σάντσο: «Τα είδωλά μου ήταν ο Ντρογκμπά και ο Λάμπαρντ»

Τις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης της Τσέλσι παραχώρησε ο Τζέιντον Σάντσο, μιλώντας για αυτό το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στην καριέρα του.

Η Τσέλσι έκανε δυνατό μπάσιμο την τελευταία μέρα των μεταγραφών, αποκτώντας με τη μορφή δανεισμού τον Τζέιντον Σάντσο από την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, με τον Άγγλο μεσοεπιθετικό να προχωράει στις πρώτες του δηλώσεις ως παίκτης των «μπλε».

Ο 24χρονος μίλησε για αυτό το νέο κεφάλαιο που ανοίγεται στην καριέρα του, τονίζοντας πως είδωλά του όταν ήταν μικρός ήταν οι Ντιντιέ Ντρογκμπά και Φρανκ Λάμπαρντ.

«Είμαι πραγματικά ενθουσιασμένος που βρίσκομαι εδώ. Το Λονδίνο είναι το μέρος που μεγάλωσα και είμαι χαρούμενος που επέστρεψα. Ήταν λίγο τρελά τα πράγματα αφού έγιναν όλα την τελευταία ημέρα των μεταγραφών αλλά είμαι ευτυχισμένος που επιτέλους έγινε το deal.

Η Τσέλσι είναι εμβληματισκός σύλλογος. Μεγαλώνοντας, τα είδωλά μου ήταν οι Ντιντιέ Ντρογκμπά και Φρανκ Λάμπαρντ και τώρα έχω την ευκαιρία να παίξω σε αυτόν τον σύλλογο, όπως εκείνοι. Είναι ωραίο το συναίσθημα», είπε αρχικά και μίλησε στη συνέχεια για τον Έντσο Μαρέσκα:

«Ο προπονητής ήταν εκείνος που μου εξήγησε το σχέδιο. Τον ήξερα από την εποχή που ήταν με τον Πεπ Γκουαρδιόλα στην Σίτι. Μου μίλησε στο τηλέφωνο για το πλάνο της Τσέλσι και για αυτό που χτίζει και για έναν νέο παίκτη όπως εγώ, ήταν κάτι το συναρπαστικό. Ανυπομονώ να αρχίσω.

Απολαμβάνω το στιλ παιχνιδιού του. Οι εξτρέμ όταν παίρνουν τη μπάλα, τού αρέσει να πηγαίνουν "ένας εναντίον ενός". Κάνουμε αρκετούς συνδυασμούς με τα "10άρια" και τους επιθετικούς. Αυτό το στιλ παιχνιδιού είναι θεαματικό και μου αρέσει».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου