ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

Πέισερς: Ο Λε Βερτ δεν ήξερε αν θα ξαναπαίξει

Pacers: Le Wert did not know if he would play again

Caris Le Vert said he did not know if he could play basketball again when he was diagnosed with a kidney tumor.

The Indiana Pacers player returned to action in the match against the Phoenix Suns and did not hide his emotion.

Typically, the 26-year-old player stated: “I felt great. God is great! I waited a long time to play, my legs were a bit heavy, but this will correct over time. Thanks to the team that was by my side. I still have a way to find myself again, but I felt good to be back. With what I have spent the last two months, it is a blessing that I am alone on the floor and playing the game I love. When I received the news about my health problem, I did not even know if I would be able to play again. That is why I am so grateful to be here again. "

*** Πέισερς: Ο Λε Βερτ δεν ήξερε αν θα ξαναπαίξει

Ο Κάρις Λε Βερτ τόνισε πως δε γνώριζε αν θα μπορούσε να ξαναπαίξει μπάσκετ, όταν είχε διαγνωστεί με όγκο στο νεφρό. Ο παίκτης των Ιντιάνα Πέισερς επέστρεψε στην αγωνιστική δράση στην αναμέτρηση με τους Φοίνιξ Σανς και δεν έκρυψε τη συγκίνησή του.

Χαρακτηριστικά, ο 26χρονος παίκτης δήλωσε: “Ένιωσα υπέροχα. Ο Θεός είναι μεγάλος! Περίμενα καιρό να παίξω, τα πόδια μου ήταν λίγο βαριά, αλλά αυτό θα διορθωθεί με τον χρόνο. Ευχαριστώ την ομάδα που ήταν δίπλα μου. Ακόμη έχω δρόμο για να ξαναβρώ τον εαυτό μου, αλλά ένιωσα καλά που επέστρεψα. Με αυτά που πέρασα τους δύο τελευταίους μήνες είναι ευλογία που και μόνο βρίσκομαι στο παρκέ και να παίζω το παιχνίδι που αγαπώ. Όταν έλαβα τα νέα για το πρόβλημα υγείας μου, δεν ήξερα καν αν θα μπορέσω ξανά να παίξω. Γι’ αυτό είμαι πολύ ευγνώμων που είμαι ξανά εδώ”.

Πηγή: Novasports.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου