ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 16 Μαρτίου 2021

Ιγκλέσιας: «Δεν πρέπει να πεθάνεις χωρίς να δεις την Ελλάδα»

Iglesias: "You should not die without seeing Greece"

In a different interview, Matias Iglesias spoke about his love for Greece, the difficulties he faced as a footballer, the death of his mother when he was 19, Asteras and his future in the Tripoli team.

Details of what he said on VICE camera:

"I come from Mendoza, Argentina, where I grew up. It is a beautiful country, like Greece. We are crazy about the ball and from a young age I remember chasing a ball from a young age. I realized that I want to become a footballer, growing up. My father, who is a police officer, is a referee in his spare time. So at home we watched football and outside I was always on a field. So I had direct contact with football ".

On whether he likes Greece after so many years:

"After so many years, I feel Greece as my home. I like life, company, food, Greek music. And what do I not like? Look at the sun. We are having a great time here. "

On whether there are similarities between Argentines and Greeks:

"We are very close. "Only language separates us."

For the Greek language he speaks:

"The truth is that I am still learning. I learned them day by day, together with my friends. But my four-year-old daughter speaks better than I do. "But I like it and I try to speak as best I can."

For Tripoli:

"I have no words for Tripoli, because I have raised both my children here and we feel like we are at home. We feel the love from the people and the truth is that we have loved both the city and the team very much ".

On whether he wants to end his career at Asteras:

"I was in Larissa, in Atromitos and then I went to China. Then I returned to Asteras where I am still here. "I want to end my career here because I have loved the team and I have nothing else in mind."

On whether he would see himself as a permanent resident in Greece:

"Why not. The truth is that I am still a footballer. I am thinking of how to help the team and then we will see what happens ".

For his new habits after so many years in our country:

"I drink more coffee and listen to Greek music."

About how he would describe Greece to someone who has never been here:

"You should not die without seeing Greece. I am very lucky. Football has given me the opportunity to travel the world and I have not seen another country like Greece. The weather, the people, the tzatziki and Easter, which I always look forward to like crazy. I like it a lot, but always in moderation, because then I have training and we can't escape ".

For the absence of people from the stands:

"We miss the people. The whole world has changed the pandemic. It is certainly not the same to play without people, but we are professionals and we have to press ourselves because it is our job and we have to give joy to the people ".

On whether football has changed him:

"Football has taught me values, it has not changed me as a person. I try to be humble, work and respect. I try to live through this and I want to pass that on to my children.

For the difficulties he faced:

"I left home at an early age and I had to grow up. Whether you are 13, 14, 15 or 16. You do not have a dad or mom next to you. But I believe that football has helped me already, in addition to the difficulties I faced. Others leave their home when they reach 25 or 30, we leave earlier because of our job. I always look at the good of the case ".

About the death of his mother from cancer when he was 19 years old:

"I have my mother in my heart. She left but I have her in my heart. It gave me the strength to follow my dreams and move on. I have also done tattoos ".

For Asteras fans:

"We are loved in Tripoli. They see us. We all drink coffee together. They are crazy. This is nice because they pass the passion on to us ".

For his other occupations:

"I have been spending time with our children for the last four years. That is, in the morning I have training, then I return home, I lie down for a while but then the children come from school and we always have something to do. Or ride, for a bike, various. Then the difficulties begin. Bath, food, who will sleep first and such ".

For what Asteras means to him:

"It is a difficult question. I have been in the team for five years. It is a city where I raised my children. I am very attached. I have only good words to say about Asteras. I want to help the team as much as I can. It is a joy for me and an important part for me ".

For the goals of the team this year:

"We are doing very well this year. We are a relatively new team. We work day by day to achieve the goals we have. We want to beas high as possible and that is why we are working ".

About how he sees himself in a few years:

"I want to play football for a few more years. I see myself here ... ".

*** Ιγκλέσιας: «Δεν πρέπει να πεθάνεις χωρίς να δεις την Ελλάδα»

Ο Ματίας Ιγκλέσιας σε μια διαφορετική συνέντευξη, μίλησε για την αγάπη του για την Ελλάδα, τις δυσκολίες που αντιμετώπισε ως ποδοσφαιριστής, τον θάνατο της μητέρας του, όταν εκείνος ήταν 19 ετών, τον Αστέρα αλλά και για το μέλλον του στην ομάδα της Τρίπολης.

Αναλυτικά όσα είπε στην κάμερα του VICE:

«Κατάγομαι από την Μεντόσα της Αργεντινής όπου και μεγάλωσα. Είναι μια πανέμορφη χώρα, όπως και η Ελλάδα. Εχουμε τρέλα με την μπάλα και από μικρός θυμάμαι ότι κυνηγάω μια μπάλα από μικρός. Κατάλαβα ότι θέλω να γίνω ποδοσφαιριστής, μεγαλώνοντας. Ο πατέρας μου, ο οποίος είναι αστυνομικός, στον ελεύθερο χρόνο του είναι διαιτητής. Οπότε στο σπίτι βλέπαμε ποδόσφαιρο και έξω ήμουν πάντα σε ένα γήπεδο. Οπότε είχα άμεση επαφή με το ποδόσφαιρο».

Για το αν του αρέσει η Ελλάδα μετά από τόσα χρόνια:

«Μετά από τα τόσα χρόνια, νιώθω την Ελλάδα σαν το σπίτι μου. Μου αρέσει η ζωή, η παρέα, το φαγητό η ελληνική μουσική. Και τι δεν μου αρέσει; Κοιτάξτε τον ήλιο. Περνάμε πολύ καλά εδώ».

Για το αν υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ Αργεντινών και Ελλήνων:

«Είμαστε πολύ κοντά. Μας χωρίζει μόνο η γλώσσα».

Για την ελληνική γλώσσα που μιλάει:

«Η αλήθεια είναι ότι μαθαίνω ακόμα. Τα έμαθα μέρα με τη μέρα, μαζί με τους φίλους μου. Αλλά η κόρη μου η οποία είναι τεσσάρων ετών, μιλάει καλύτερα από μένα. Αλλά μου αρέσει και προσπαθώ να μιλάω όσο μπορώ καλύτερα».

Για την Τρίπολη:

«Δεν έχω λόγια για την Τρίπολη, γιατί έχω μεγαλώσει και τα δύο μου παιδιά εδώ και νιώθουμε σαν να είμαστε στο σπίτι μας. Νιώθουμε την αγάπη από τον κόσμο και η αλήθεια είναι ότι έχουμε αγαπήσει και την πόλη αλλά και την ομάδα πάρα πολύ».

Για το αν θέλει να τελειώσει την καριέρα του στον Αστέρα:

«Ημουν στη Λάρισα, στον Ατρόμητο και έπειτα πήγα στην Κίνα. Μετά επέστρεψα για τον Αστέρα όπου είμαι ακόμα εδώ. Θέλω να τελειώσω την καριέρα μου εδώ γιατί έχω αγαπήσει την ομάδα και δεν έχω τίποτα άλλο στο μυαλό μου».

Για το αν θα έβλεπε τον εαυτό του μόνιμο κάτοικο στην Ελλάδα:

«Γιατί όχι. Η αλήθεια είναι ότι είμαι ακόμα ποδοσφαιριστής. Σκέφτομαι πως να βοηθήσω την ομάδα και μετά θα δούμε τι θα γίνει».

Για τις νέες του συνήθειες μετά από τόσα χρόνια στη χώρα μας: 

«Πίνω πιο πολύ καφέ και ακούω ελληνική μουσική».

Για το πως θα περιέγραφε την Ελλάδα σε κάποιον που δεν έχει έρθει ποτέ εδώ:

«Δεν πρέπει να πεθάνεις χωρίς να δεις την Ελλάδα. Είμαι πολύ τυχερός εγώ. Το ποδόσφαιρο μου έχει δώσει τη δυνατότητα να ταξιδέψω στον κόσμο και δεν έχω δει άλλη χώρα σαν την Ελλάδα. Ο καιρός, ο κόσμος, το τζατζίκι και το Πάσχα, το οποίο το περιμένω πάντα σαν τρελός. Μου αρέσει πολύ, αλλά πάντα με μέτρο, γιατί μετά έχω προπόνηση και δεν μπορούμε να ξεφύγουμε».

Για την απουσία του κόσμου από τις εξέδρες:

«Μας λείπει ο κόσμος. Εχει αλλάξει ολόκληρο τον κόσμο η πανδημία. Σίγουρα δεν είναι το ίδιο να παίζουμε χωρίς κόσμο, αλλά είμαστε επαγγελματίες και πρέπει να πρεσάρουμε τους εαυτούς μας γιατί είναι η δουλειά μας και πρέπει να δίνουμε χαρά στον κόσμο».

Για το αν τον έχει αλλάξει το ποδόσφαιρο:

«Το ποδόσφαιρο με δίδαξε αξίες, δεν με έχει αλλάξει ως άνθρωπο. Προσπαθώ να είμαι ταπεινός, να δουλεύω και να σέβομαι. Μέσα από αυτό προσπαθώ να ζω και αυτά θέλω να περάσω στα παιδιά μου.

Για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε:

«Εγώ έχω φύγει από μικρή ηλικία από το σπίτι μου και έπρεπε να μεγαλώσω. Είτε είσαι 13, 14, 15 ή 16. Δεν έχεις μπαμπά ή μαμά δίπλα σου. Αλλά πιστεύω ότι το ποδόσφαιρο με έχει βοηθήσει κιόλας, πέρα από τις δυσκολίες που αντιμετώπισα. Αλλοι φεύγουν από το σπίτι τους όταν φτάσουν 25 ή 30 ετών, εμείς λόγω της δουλειάς μας φεύγουμε πιο νωρίς. Πάντα κοιτάω το καλό της υπόθεσης».

Για τον θάνατο της μητέρας του από καρκίνο όταν ήταν 19 ετών:

«Εχω την μητέρα μου στην καρδιά μου. Εφυγε αλλά την έχω στην καρδιά μου. Μου έδωσε δύναμη για να ακολουθήσω τα όνειρά μου και να συνεχίσω. Το έχω κάνει και τατουάζ».

Για τους φιλάθλους του Αστέρα: 

«Στην Τρίπολη είμαστε αγαπημένοι. Μας βλέπουν. Πίνουμε καφέ όλοι μαζί. Εχουν τρέλα. Είναι ωραίο αυτό γιατί μας περνάνε το πάθος».

Για τις άλλες ασχολίες του:

«Τα τελευταία τέσσερα χρόνια περνάω χρόνο με τα παιδιά μας. Δηλαδή το πρωί έχω προπόνηση, μετά επιστρέφω σπίτι, ξαπλώνω λιγάκι αλλά μετά έρχονται τα παιδιά από το σχολείο και πάντα έχουμε κάτι να κάνουμε. Είτε βόλτα, για ποδήλατο, διάφορα. Μετά αρχίζουν τα δύσκολα. Μπάνιο, φαγητό, ποια θα κοιμηθεί πρώτη και τέτοια».

Για το τι σημαίνει για εκείνον ο Αστέρας:

«Είναι μια δύσκολη ερώτηση. Είμαι στην ομάδα εδώ και πέντε χρόνια. Είναι μια πόλη που μεγάλωσα τα παιδιά μου. Εχω δεθεί πάρα πολύ. Μόνο καλά λόγια έχω να πω για τον Αστέρα. Θέλω να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ την ομάδα. Είναι χαρά για μένα και ένα σημαντικό κομμάτι για μένα».

Για τους στόχους της ομάδας φέτος: 

«Φέτος τα πάμε πάρα πολύ καλά. Είμαστε σχετικά καινούργια ομάδα. Δουλεύουμε μέρα με τη μέρα για να πετυχαίνουμε τους στόχους που έχουμε. Θέλουμε να είμαστε όσο το δυνατόν ψηλότερα και γι' αυτό δουλεύουμε».

Για το πως βλέπει τον εαυτό του σε λίγα χρόνια:

«Θέλω να παίξω λίγα χρόνια ακόμα ποδόσφαιρο. Βλέπω τον εαυτό μου εδώ..».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου