Lukaku: “Last year was the worst year of my life, I accepted war in Italy”
Romelu Lukaku left Napoli bitterly and did not hesitate to express his complaints about the treatment he received in Italy last season shortly after his debut in the Fenerbahce shirt.
Romelu Lukaku is hungry to play at the top level and he showed this on Tuesday night against Lyon, with the Belgian coming on as a substitute in the last minutes of Fenerbahce’s first match against the French against the French in the League Phase of the Champions League.
In this short time, “Big Rom” was unable to score for the Canaries, but he did so with the statements in the final on behalf of Belgian television, where he did not hide his disappointment about the last season that found him in Napoli.
“I signed for one season with an option for another. I hope I can play these two years and then return to my homeland. I will soon be fit again. I always said that I want to continue until 2030, even with the national team.
After that, I will finish myself: there are many players who manage to play football until they are 40. It is a matter of mentality: if you always listen to other people's opinions, you become unhappy, but I take care of myself. Now I am back,” Lukaku initially stated, before adding meaningfully:
“Last year was the worst of my life. Why did I choose to leave? I heard some things and some decisions were made… That is all. If that is how things went, then it was better for me to leave.
The claim that I am not fit is simply false. They probably said that in Italy to boycott me. I am 100% ready to play now”.
*** Λουκάκου: “Χειρότερη χρονιά της ζωής μου η περυσινή, δέχτηκα πόλεμo στην Ιταλία”Ο Ρομέλου Λουκάκου έφυγε με πικρία από την Νάπολι και δεν δίστασε να εκφράσει τα παράπονά του για την αντιμετώπιση που είχε στην Ιταλία την περασμένη σεζόν λίγο μετά από το ντεμπούτο του με τη φανέλα της Φενέρμπαχτσε.
Ο Ρομέλου Λουκάκου διψάει να παίξει στο κορυφαίο επίπεδο και αυτό το έδειξε το βράδυ της Τρίτης κόντρα στην Λιόν, με τον Βέλγο να μπαίνει αλλαγή στα τελευταία λεπτά του πρώτου αγώνα της Φενέρμπαχτσε απέναντι στους Γάλλους με φόντο την League Phase του Champions League.
Σε αυτό το μικρό διάστημα ο “Big Rom” δεν μπόρεσε να σκοράρει για λογαριασμό των καναρινιών αλλά το έκανε με τις δηλώσεις στο φινάλε για λογαριασμό της βελγικής τηλεόρασης, όπου δεν έκρυψε την απογοήτευσή του για την περασμένη σεζόν που τον βρήκε στην Νάπολι.
“Υπέγραψα για μια σεζόν με οψιόν για μια άλλη. Ελπίζω να μπορέσω να παίξω αυτά τα δύο χρόνια και μετά να επιστρέψω στην πατρίδα. Σύντομα θα είμαι ξανά σε φόρμα. Πάντα έλεγα ότι θέλω να συνεχίσω μέχρι το 2030, ακόμα και με την εθνική ομάδα.
Μετά από αυτό, θα τελειώσει ο εαυτός μου: υπάρχουν πολλοί παίκτες που καταφέρνουν να παίζουν ποδόσφαιρο μέχρι τα 40 τους. Είναι θέμα νοοτροπίας: αν ακούς πάντα τις απόψεις των άλλων, γίνεσαι δυστυχισμένος, αλλά εγώ φροντίζω τον εαυτό μου. Τώρα επέστρεψα”, δήλωσε αρχικά ο Λουκάκου, για να προσθέσει με νόημα:
“Η περασμένη χρονιά ήταν η χειρότερη της ζωής μου. Γιατί επέλεξα να φύγω; Άκουσα κάποια πράγματα και ελήφθησαν κάποιες αποφάσεις… Αυτό είναι όλο. Αν έτσι πήγαν τα πράγματα, τότε ήταν καλύτερα για μένα να φύγω.
Ο ισχυρισμός ότι δεν είμαι σε φόρμα είναι απλώς ψευδής. Πιθανότατα το είπαν αυτό στην Ιταλία για να με μποϊκοτάρουν. Είμαι 100% έτοιμος να παίξω τώρα”.
Πηγή: Sport 24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου