ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

Γκουαρδιόλα: «Δεν ισχύουν οι φήμες για Αγγλία, δεν έχω αποφασίσει το μέλλον μου»

Guardiola: "The rumors about England are not true, I have not decided my future"

Pep Guardiola denied the scenarios linking him with the England national team and admitted that he still does not know where the new season will find him.

There has been a parade of names for the bench of the England national team in the last few days in the British press, with the rumors giving and taking after the defeat of the Three Lions at "Wembley" by our National team.

German reports have revealed fruitful FA contact with Thomas Tuchel about the technical leadership, but the German's name was not the only one linked to the England bench.

For some time now, rumors have been swirling about Pep Guardiola's agreement with the English for 2025, when the Catalan's contract with Manchester City ends. Nevertheless, in a related question, Guardiola denied this scenario and insisted that he has not yet decided on his future.

"It's not true. I am the manager of Manchester City. I haven't decided anything about my future, anything can happen. So I don't know. We will see about my future. I want time to think and decide what I'm going to do," he typically replied.

*** Γκουαρδιόλα: «Δεν ισχύουν οι φήμες για Αγγλία, δεν έχω αποφασίσει το μέλλον μου»

Ο Πεπ Γκουαρδιόλα διέψευεσε τα σενάρια που τον συνδέουν με την εθνική Αγγλίας και παραδέχθηκε πως ακόμα δεν γνωρίζει πού θα τον βρει η νέα σεζόν.

Παρέλαση ονομάτων για τον πάγκο της εθνικής Αγγλίας γίνεται τις τελευταίες μέρες στον βρετανικό Τύπο, με τις φήμες να δίνουν και να παίρνουν μετά την ήττα των Τριών Λιονταριών στο «Wembley» από την Εθνική μας ομάδα.

Γερμανικά δημοσιεύματα αποκάλυψαν γόνιμες επαφές της FA με τον Τόμας Τούχελ για την τεχνική ηγεσία, αλλά δεν το όνομα του Γερμανού δεν ήταν το μοναδικό που συνδέθηκε με τον πάγκο της Αγγλίας.

Εδώ και αρκετό διάστημα οργιάζουν φήμες για συμφωνία του Πεπ Γκουαρδιόλα με τους Άγγλους για το 2025, όταν το συμβόλαιο του Καταλανού ολοκληρωθεί με τη Μάντσεστερ Σίτι. Παρόλα αυτά σε σχετική ερώτηση ο Γκουαρδιόλα διέψευσε αυτό το σενάριο και επέμεινε πως ακόμα δεν έχει αποφασίσει για το μέλλον του.

«Δεν είναι αλήθεια. Είμαι ο προπονητής της Μάντσεστερ Σίτι. Δεν έχω αποφασίσει τίποτα για το μέλλον μου, όλα μπορούν να συμβούν. Οπότε δεν ξέρω. Θα δούμε για το μέλλον μου. Θέλω χρόνο να σκεφτώ και να αποφασίσω τι θα κάνω» απάντησε χαρακτηριστικά.

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου