ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2024

Βόκολος: «Διαφορετική η κατάσταση φέτος, πιστεύω στην ομάδα, ξεκάθαρος ο στόχος»

Vokolos: "The situation is different this year, I believe in the team, the goal is clear"

Leonidas Vokolos' message about his return to Lamia and the team's goals.

Leonidas Vokolos made his first statements after his return to Lamia.

Speaking to the press representatives, the 54-year-old technician expressed his faith in the potential of the Fthiots, stressing that the data are different compared to last year, while pointing out that the goal is to stay.

"A different roster, definitely a different situation, a different situation, but OK, I believe in this team, you know very well, I've said it many times that in Lamia my course in the last year and a half was very good, it was a course that for it will remain engraved in me, so my relations with Lamia and with the president are and will be very good. Clearly this year is different, it has nothing to do with last year, it's something different, the goals are very clear, the salvation of the team, and from there you know me from previous years, I'm not one of the people I like to say too many words, I look at everyday life, I look at every day, every game separately, that's what I did and that's what I'll continue to do, we'll look and try through work to do the best we can.

The team as you know is very young, it is new so these children also need support, I know that the people of Lamia will help, I know it because I have experienced it and I have lived it, so all of us together, the footballers, the people and all together to start an effort in a year which, as I have said many times, is difficult.

In football you also know that there is nothing easy, everything is difficult even a year that may initially seem easy, turns out to be very difficult, and a year that may seem very difficult turns out differently.

There is definitely time, we are definitely at the beginning of the year, but as I said, a lot of work is needed.

I am happy to be here again and through work because the only thing I have to present and say about myself is only this, that we will work a lot and from then on I really wish from the bottom of my soul that the team and all together to achieve the goal we have set for this year.

What can I say about the world? The people, I have spoken many times about the people of Lamia because I have experienced it and I have lived it, we have lived very nice moments, regarding the people what I can say for my part is patience and support for the team and they are sure, at least from my side and from the players' side, that we will try to do the best we can."

*** Βόκολος: «Διαφορετική η κατάσταση φέτος, πιστεύω στην ομάδα, ξεκάθαρος ο στόχος»

Το μήνυμα του Λεωνίδα Βόκολου για την επιστροφή του στη Λαμία και τους στόχους της ομάδας.

Τις πρώτες του δηλώσεις μετά την επιστροφή του στη Λαμία έκανε ο Λεωνίδας Βόκολος.

Μιλώντας στους εκπροσώπους του Τύπου, ο 54χρονος τεχνικός εξέφρασε την πίστη του στις δυνατότητες των Φθιωτών, τονίζοντας ότι είναι διαφορετικά τα δεδομένα σε σχέση με πέρυσι, ενώ επεσήμανε ότι στόχος είναι η παραμονή.

«Διαφορετικό ρόστερ, σίγουρα μια άλλη κατάσταση, διαφορετική κατάσταση, αλλά ΟΚ εγώ πιστεύω σε αυτή την ομάδα, ξέρετε πάρα πολύ καλά το έχω πει πολλές φορές ότι στην Λαμία η πορεία μου τον προηγούμενο ενάμιση χρόνο ήταν πάρα πολύ καλή, ήταν μια πορεία που για εμένα θα μείνει χαραγμένη μέσα μου, άρα λοιπόν οι σχέσεις μου με την Λαμία και με τον πρόεδρο είναι και θα είναι πάρα πολύ καλές. Σαφώς η χρονιά η φετινή είναι διαφορετική, δεν έχει καμία σχέση με την περσινή, είναι κάτι διαφορετικό, οι στόχοι είναι πολύ ξεκάθαροι, η σωτηρία της ομάδας, και από εκεί και πέρα με γνωρίζετε από τα προηγούμενα χρόνια δεν είμαι από τους ανθρώπους που μου αρέσει να λέω πάρα πολλά λόγια, εγώ κοιτάω την καθημερινότητα, κοιτάω την κάθε μέρα, το κάθε παιχνίδι ξεχωριστά, αυτό έκανα και αυτό θα συνεχίσω να κάνω, θα κοιτάξουμε και θα προσπαθήσουμε μέσα από την δουλειά να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε.

Η ομάδα όπως ξέρετε είναι πολύ νέα, είναι καινούργια άρα και αυτά τα παιδιά χρειάζονται την στήριξη, ξέρω ότι ο κόσμος της Λαμίας θα βοηθήσει, το γνωρίζω γιατί το έχω βιώσει και το έχω ζήσει, άρα λοιπόν όλοι μαζί εμείς, οι ποδοσφαιριστές, ο κόσμος και όλοι μαζί να ξεκινήσουμε μια προσπάθεια σε μια χρονιά που όπως έχω πει πολλές φορές είναι δύσκολη.

Στο ποδόσφαιρο ξέρετε και εσείς ότι δεν υπάρχει τίποτα εύκολο, όλα είναι δύσκολα ακόμα και μια χρονιά που μπορεί να φαίνεται αρχικά εύκολη, εξελίσσεται σε πολύ δύσκολη, και μια χρονιά η οποία μπορεί να φαίνεται πολύ δύσκολη στην πορεία να εξελιχθεί διαφορετικά.

Σίγουρα υπάρχει χρόνος, σίγουρα είμαστε στην αρχή της χρονιάς αλλά όπως είπα χρειάζεται πολύ δουλειά.

Εγώ είμαι χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ ξανά και μέσα από την δουλειά γιατί εγώ το μόνο που έχω να παρουσιάσω και να πω για τον εαυτό μου είναι μόνο αυτό, ότι θα δουλέψουμε πάρα πολύ και από εκεί και πέρα εύχομαι πραγματικά μέσα από την ψυχή μου η ομάδα και όλοι μαζί να πετύχουμε τον στόχο που έχουμε θέσει για φέτος.

Τι να πω για τον κόσμο; Ο κόσμος, έχω μιλήσει πολλές φορές για τον κόσμο της Λαμίας γιατί τον έχω βιώσει και τον έχω ζήσει, έχουμε ζήσει πάρα πολύ ωραίες στιγμές, όσον αφορά τον κόσμο αυτό που εγώ από την μεριά μου μπορώ να πω είναι υπομονή και στήριξη στην ομάδα και να είναι σίγουροι τουλάχιστον από την πλευρά την δικιά μου και από την πλευρά των ποδοσφαιριστών ότι θα προσπαθήσουμε να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου