ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2024

Ρέντικ: «Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενος - Ήθελα και έχω τρελούς συνεργάτες»

Reddick: 'Couldn't Be Happier - Wanted and Got Crazy Partners'

JJ Reddick is absolutely thrilled with his Los Angeles Lakers coaching staff.

The Lakers spent the summer searching for Hamm's replacement and finally found him in JJ Reddick.

The former basketball player has on his staff Nate McMillan and Scott Brooks, who bring with them considerable experience as head coaches.

There is also Bom Bayer, who has not taken over any club but has been working as an assistant for several years.

Speaking to Lakeshow, Reddick said he couldn't be happier with his staff and is excited about the work they will do.

In detail what he said:

“I'm excited to work, to be in the gym with the guys and the coaching staff. This is the best part. It was exciting because you put together puzzles about skills and personalities. I couldn't be happier with the staff we have. We have a mixture of youth and experience.

Of course Nate McMillan and Scott Brooks, but also Bob Baier, who has been benched for almost two decades in the NBA. The most important thing for me was that I wanted to have crazy partners and I think I succeeded."

*** Ρέντικ: «Δεν θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενος - Ήθελα και έχω τρελούς συνεργάτες»

Ο Τζέι Τζέι Ρέντικ είναι απόλυτα ενθουσιασμένος με το προπονητικό του επιτελείο στους Λος Άντζελες Λέικερς.

Οι Λέικερς το καλοκαίρι έψαξαν για τον αντικαταστάτη του Χαμ και τελικά τον βρήκαν στον Τζέι Τζέι Ρέντικ.

Ο πρώην μπασκετμπολίστας έχει στο επιτελείο του τους Νέιτ ΜακΜίλαν και Σκοτ Μπρουκς, οι οποίοι φέρνουν μαζί τους σημαντική εμπειρία ως head coaches.

Ακόμη, υπάρχει και ο Μπομ Μπάιερ, που δεν έχει αναλάβει κάποιον σύλλογο αλλά εργάζεται αρκετά χρόνια ως βοηθός.

Μιλώντας στο «Lakeshow» ο Ρέντικ τόνισε πως δε θα μπορούσε να είναι πιο χαρούμενος με το επιτελείο του και πως είναι ενθουσιασμένος για τη δουλειά που θα κάνουν.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε:

«Είμαι ενθουσιασμένος να δουλέψω, να είμαι στο γυμναστήριο μαζί με τα παιδιά και το προπονητικό επιτελείο. Αυτό είναι το καλύτερο κομμάτι. Ήταν συναρπαστικό επειδή συναρμολογείς παζλ σχετικά με τις δεξιότητες και τις προσωπικότητες. Δε θα μπορούσα να είμαι πιο χαρούμενος με το προσωπικό που έχουμε. Έχουμε ένα μείγμα νεότητας και εμπειρίας.

Φυσικά ο Νέιτ ΜακΜίλαν και ο Σκοτ Μπρουκς, αλλά και ο Μπομπ Μπάιερ, που είναι σε πάγκους για σχεδόν δύο δεκαετίες στο ΝΒΑ. Το πιο σημαντικό για εμένα ήταν πως ήθελα να έχω τρελούς συνεργάτες και νομίζω το κατάφερα».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου