ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 4 Ιουλίου 2024

Γκαρούμπα: «Προτεραιότητά μου είναι το ΝΒΑ»

Garuba: "My priority is the NBA"

In his statements, Usman Garouba emphasized that his priority is to stay in the NBA.

We remind you that the reports want the Spanish ace to be in the target of Real ahead of the new season.

His statements to "Basketnews" in detail:

"I don't really have anything special to say about a possible return to Europe. Basketball is basketball as long as you play it the right way and the right way. You have to do simple things and that's pretty much it.

Of course returning to the NBA is my priority. But, at the end of the day, I have to evaluate each option and find the best option for me.

But right now I'm not focused on that. I'm trying to focus on Spain and take my team to the Olympics."

*** Γκαρούμπα: «Προτεραιότητά μου είναι το ΝΒΑ»

Ο Ουσμάν Γκαρούμπα σε δηλώσεις του τόνισε πως προτεραιότητα για τον ίδιο είναι η παραμονή του στο ΝΒΑ.

Υπενθυμίζουμε πως τα δημοσιεύματα θέλουν τον Ισπανό άσο να είναι στο στόχαστρο της Ρεάλ ενόψει της νέας σεζόν.

Αναλυτικά οι δηλώσεις του στο «Basketnews»:

«Δεν έχω να πω κάτι ιδιαίτερο πραγματικά για μία πιθανή επιστροφή μου στην Ευρώπη. Το μπάσκετ είναι μπάσκετ αρκεί να παίζεις με τον σωστό τρόπο και με τον τρόπο που πρέπει. Πρέπει να κάνεις απλά πράγματα και αυτό είναι λίγο πολύ.

Φυσικά η επιστροφή στο ΝΒΑ είναι η προτεραιότητά μου. Αλλά, στο τέλος της ημέρας, πρέπει να αξιολογήσω κάθε επιλογή και να βρω την καλύτερη επιλογή για εμένα.

Αλλά αυτή τη στιγμή δεν επικεντρώνομαι σε αυτό. Προσπαθώ να επικεντρωθώ στην Ισπανία και να πάω την ομάδα μου στους Ολυμπιακούς Αγώνες».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου