ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 2 Ιουλίου 2024

Σταμάτησε το μπάσκετ ο Κέμπα Γουόκερ!

Kemba Walker quit basketball!

Kemba Walker, who competed in Monaco this year, announced his retirement from active action at the age of 34!

This year's appearance in Europe on behalf of Monaco was the last in the rich career of Kemba Walker.

The veteran NBAer announced his retirement from active action at the age of 34.

In recent years, the American suffered a lot from injuries and that is why he did not find his best self, not even in the Principality's team. This year in the Euroleague he played 26 games, averaging 4.4 points, 1.4 rebounds and 1.1 assists.

He began his long 2011 NBA career with the Charlotte Bobcats, who were later renamed the Hornets, playing there until 2019. He then moved to the Celtics for two years (2019-21), followed by the Knicks (2021 /22) and the Mavericks (2022/23).

In the NBA, Walker played 750 games, averaging 19.3 points, 3.8 rebounds, 5.3 assists and 1.2 steals.

Walker's farewell message in detail:

“I would like to start by thanking God for everything he has given me. Basketball has done so much more for me than I ever imagined and I am grateful for the amazing journey I have had.

With that, I would like to share that I am officially retiring from basketball. This was all a dream. When I look back, I find it hard to realize what I did in my career.

I know I wouldn't have made it this far without the tremendous support I had around me. There are so many people I would like to thank, my mother, my father and all my family and my teammates, who became my family and the coaches, who believed in me and brought out the best in me.

Basketball will forever be a part of my life, so it's not goodbye. I'm excited for what's next."

*** Σταμάτησε το μπάσκετ ο Κέμπα Γουόκερ!

Την απόσυρσή του από την ενεργό δράση σε ηλικία 34 ετών ανακοίνωσε ο Κέμπα Γουόκερ, ο οποίος φέτος αγωνίστηκε στη Μονακό!

Η φετινή παρουσία του στην Ευρώπη για λογαριασμό της Μονακό ήταν και η τελευταία στην πλούσια καριέρα του Κέμπα Γουόκερ.

Ο βετεράνος ΝΒΑer ανακοίνωσε την απόσυρσή του από την ενεργό δράση σε ηλικία 34 ετών.

Τα τελευταία χρόνια, ο Αμερικανός ταλαιπωρήθηκε αρκετά από τραυματισμούς και γι’ αυτό δεν βρήκε τον καλό του εαυτό, ούτε στην ομάδα του Πριγκιπάτου. Φέτος στην Ευρωλίγκα μέτρησε 26 παιχνίδια, έχοντας κατά μέσο όρο 4,4 πόντους, 1,4 ριμπάουντ και 1,1 ασίστ.

Ξεκίνησε τη μεγάλη καριέρα του 2011 στο ΝΒΑ με τη φανέλα των Σάρλοτ Μπόμπκατς, οι οποίοι στη συνέχεια μετονομάστηκαν σε Χόρνετς, παίζοντας εκεί μέχρι το 2019. Στη συνέχεια, μετακόμισε μία διετία (2019-21) στους Σέλτικς, για να ακολουθήσουν οι Νικς (2021/22) και οι Μάβερικς (2022/23).

Στο ΝΒΑ, ο Γουόκερ μέτρησε 750 παιχνίδια, έχοντας κατά μέσο όρο 19,3 πόντους, 3,8 ριμπάουντ, 5,3 ασίστ και 1,2 κλεψίματα.

Αναλυτικά το αποχαιρετιστήριο μήνυμα του Γουόκερ:

«Θα ήθελα να ξεκινήσω ευχαριστώντας τον Θεό για όλα όσα μου έδωσε. Το μπάσκετ έκανε για μένα πολλά περισσότερα απ’ όσα είχα φανταστεί και είμαι ευγνώμων για το εκπληκτικό ταξίδι που είχα.

Με αυτό, θα ήθελα να μοιραστώ ότι επίσημα αποσύρομαι από το μπάσκετ. Όλο αυτό ήταν ένα όνειρο. Όταν κοιτάζω πίσω, δυσκολεύομαι να συνειδητοποιήσω αυτά που έκανα στην καριέρα μου.

Ξέρω ότι δεν θα τα είχα φτάσει σ’ αυτό το σημείο χωρίς την τεράστια υποστήριξη που είχα γύρω μου. Υπάρχουν τόσοι πολλοί άνθρωποι που θα ήθελα να ευχαριστήσω, τη μητέρα μου, τον πατέρα μου και όλη την οικογένειά μου και τους συμπαίκτες μου, οι οποίοι έγιναν η οικογένειά μου και τους προπονητές, οι οποίοι πίστεψαν σε μένα και έβγαλαν τον καλύτερό μου εαυτό.

Το μπάσκετ θα είναι για πάντα μέρος της ζωής μου, οπότε δεν είναι αντίο. Είμαι ενθουσιασμένος γι’ αυτό που ακολουθεί».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου