ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2022

Μπουσκέτς: "Δεν έχω υπογράψει πουθενά"

Busquets: "I haven't signed anywhere"

Sergio Busquets denied the scenarios that wanted him to have agreed with Inter Miami to continue his career.

There may be many scenarios for the future of Sergio Busquets and linking him to Inter Miami, but he denied them.

The midfielder of the Spanish national team during a press conference was asked about it and pointed out that he has not agreed with any team and that he will make his decision in February.

"No, I haven't decided yet. There are many stories and scenarios but still I have neither signed nor agreed with any club. I want to decide in February. Certainly not now," Busquets said.

*** Μπουσκέτς: "Δεν έχω υπογράψει πουθενά"

Ο Σέρχιο Μπουσκέτς διέψευσε τα σενάρια που τον ήθελαν να έχει συμφωνήσει με την Ίντερ Μαϊάμι για να συνεχίσει την καριέρα του.

Μπορεί τα σενάρια για το μέλλον του Σέρχιο Μπουσκέτς να είναι πολλά και να τον συνδέουν με την Ίντερ Μαϊάμι, ωστόσο εκείνος τα διέψευσε.

Ο μέσος της Εθνικής Ισπανίας κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου ρωτήθηκε σχετικά και επεσήμανε ότι δεν έχει συμφωνήσει με κάποια ομάδα και ότι θα πάρει την απόφασή του τον Φεβρουάριο.

«Όχι, δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Υπάρχουν πολλές ιστορίες και σενάρια αλλά ακόμη ούτε έχω υπογράψει, ούτε έχω συμφωνήσει με κάποιον σύλλογο. Θέλω να αποφασίσω τον Φεβρουάριο. Σίγουρα όχι τώρα», δήλωσε ο Μπουσκέτς.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου