ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2022

Το «αντίο» του Γιατρά στον Προμηθέα: «Αυτό που μου συμβαίνει είναι πάνω από τις δυνάμεις μου»

The Giatras's "farewell" to Prometheus: "What is happening to me is beyond my strength"

Makis Giatras said goodbye to Prometheus with emotion, talking about the health issue that brings him out of the team and emphasized that what is happening to him is beyond his strength.

Makis Giatras announced his finale on the Prometheus bench at the end of the match of the Patras team against Turk Telecom at "D.Tofalos".

The Patrinos coach referred to the health problem he is facing, which does not allow him to be 100% in the team, stressing that "what is happening to me is beyond my strength".

At the same time, he thanked the team's management for their support throughout the last month, while he called on the people of Patras to continue supporting Prometheus.

Makis Giatras said at the press conference:

"I would like to talk about the game first and then I will say some other things. We did our best, we played against a very good team. When you accept 98 points you have no hope of winning. They punished us and made us weak in defense. They read the game very well in the fourth quarter. Congratulations to Turk Telecom. The team will continue and be high in the Eurocup and with the support of the people they can reach even higher.

Due to a personal health problem which is not now but has been for a month. The people in my group treated me in the best way. They did everything possible to help me. It was beyond my strength. Where did I bend? I bent. Where was I scared? I was scared. I will not continue in Prometheus. I apologize to the management and the people. I want people to continue to support the team. I'm not about to die.

I have to change some things, some that are obvious. The only good thing is that the jacket fits me. There are other issues that have to do with mental health. I want people to continue to support the team. I can't be 100% in the team. The team is my family and this was the most correct decision for my health and the good of the team."

On what bent Makis Giatras: "It has nothing to do with victory or defeat. This has to do with the health issue. I didn't take any depons or pills. I went into a process after the Canary Islands game. The team people did everything humanly possible. I made my efforts. What is happening to me is beyond my strength. If I were to harm only myself and not the team, I would endure until the end."

*** Το «αντίο» του Γιατρά στον Προμηθέα: «Αυτό που μου συμβαίνει είναι πάνω από τις δυνάμεις μου»

Ο Μάκης Γιατράς αποχαιρέτησε τον Προμηθέα συγκινημένος, μιλώντας για το θέμα υγείας που τον φέρνει εκτός ομάδας και τόνισε πως αυτό που του συμβαίνει είναι πάνω από τις δυνάμεις του.

Το φινάλε του στον πάγκο του Προμηθέα ανακοίνωσε ο Μάκης Γιατράς με το πέρας του αγώνα της ομάδας της Πάτρας κόντρα στην Τουρκ Τέλεκομ στο «Δ.Τόφαλος».

Ο Πατρινός κόουτς αναφέρθηκε στο πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει, το οποίο δεν του επιτρέπει να είναι 100% στην ομάδα, τονίζοντας πως «αυτό που μου συμβαίνει είναι πάνω από τις δυνάμεις μου».

Παράλληλα ευχαρίστησε την διοίκηση της ομάδας για την στήριξή της καθ' όλη τη διάρκεια του τελευταίου μήνα, ενώ κάλεσε τον κόσμο της Πάτρας να συνεχίσει να στηρίζει τον Προμηθέα.

Ο Μάκης Γιατράς είπε στη συνέντευξη Τύπου: 

«Θα ήθελα να μιλήσω πρώτα για το παιχνίδι και μετά θα πω κάποια άλλα πράγματα. Κάναμε την προσπάθειά μας, παίξαμε κόντρα σε μια πολύ καλή ομάδα. Όταν δέχεσαι 98 πόντους δεν έχεις ελπίδες να κερδίσεις. Τιμωρήσανε κάνε αδυναμία μας στην άμυνα. Διάβασαν πολύ καλά το παιχνίδι στην τέταρτη περίοδο. Συγχαρητήρια στην Τουρκ Τέλεκομ. Η ομάδα θα συνεχίσει και θα είναι ψηλά στο Eurocup και με τη στήριξη του κόσμου μπορεί να φτάσει ακόμα πιο ψηλά.

Λόγω ενός προσωπικού προβλήματος υγείας το οποίο δεν είναι τώρα, αλλά είναι εδώ και ένα μήνα. Οι άνθρωποι της ομάδας μου φέρθηκαν με τον καλύτερο τρόπο. Έκαναν ό,τι ήταν δυνατόν να με βοηθήσουν. Ήταν πάνω από τις δυνάμεις μου. Να πώ λύγισα; Λύγισα. Να πώ φοβήθηκα; Φοβήθηκα. Δεν θα συνεχίσω στον Προμηθέα. Ζητώ συγγνώμη από την διοίκηση και τον κόσμο. Θέλω ο κόσμος να συνεχίσει να στηρίζει την ομάδα. Δεν είμαι να πεθάνω. 

Πρέπει να αλλάξω κάποια πράγματα, κάποια που είναι εμφανή. Το μόνο καλό είναι ότι μου πάει το σακάκι. Υπάρχουν και άλλα θέματα που έχουν να κάνουν με την ψυχική υγεία. Θέλω ο κόσμος να συνεχίσει να στηρίζει την ομάδα. Εγώ δεν μπορώ να είμαι στο 100% στην ομάδα. Η ομάδα είναι οικογένειά μου και αυτή ήταν η πιο σωστή απόφαση για την υγεία μου και το καλό της ομάδας».

Για το τι λύγισε τον Μάκη Γιατρά: «Δεν έχει να κάνει με νίκη ή με ήττα. Αυτό έχει να κάνει με το θέμα υγείας. Εγώ δεν έπαιρνα ούτε ντεπόν, ούτε χάπι. Μπήκα σε μια διαδικασία, μετά το παιχνίδι με τα Κανάρια Νησιά. Οι άνθρωποι της ομάδας έκαναν ό,τι είναι ανθρωπίνως δυνατό. Έκανα τις προσπάθειές μου. Αυτό που μου συμβαίνει είναι πάνω από τις δυνάμεις μου. Αν ήταν να κάνω κακό μόνο στον εαυτό μου και όχι στην ομάδα θα άντεχα μέχρι το τέλος».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου