ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 28 Ιουλίου 2020

Τσάβι: «Ονειρό μου να προπονήσω την Μπαρτσελόνα»

Xavi: "My dream is to coach Barcelona"

Xavi in ​​his statements stressed that it is his dream to sit on the bench of Barcelona.
The scenarios that Xavi will be the next coach of "Barça" have not stopped.

Xavi, on the other hand, in his statements to "Marca" stressed that it is his dream to coach Barcelona.

"I never hid it and I always said that my goal one day is to coach Barcelona. It is my home and it is my dream to become its coach. But now I am committed to Al Sadd and I am looking forward to the new season. When Barcelona is to come, in the near future or later, it will come. But we must always respect Kike Setien and I wish the team the best "
***
Τσάβι: «Ονειρό μου να προπονήσω την Μπαρτσελόνα»

Ο Τσάβι σε δηλώσεις του τόνισε ότι αποτελεί όνειρο του να κάτσει στον πάγκο της Μπαρτσελόνα.
Τα σενάρια ότι ο Τσάβι θα είναι ο επόμενος προπονητής της «Μπάρτσα» δεν έχουν σταματήσει. 

Ο Τσάβι από την άλλη σε δηλώσεις του στην «Marca» τόνισε ότι αποτελεί όνειρο του να προπονήσει την Μπαρτσελόνα.

«Δεν το έκρυψα ποτέ και πάντα το έλεγα, πως στόχος μου είναι κάποια μέρα να προπονήσω την Μπαρτσελόνα. Είναι το σπίτι μου και αποτελεί όνειρό μου να γίνω προπονητής της. Όμως τώρα είμαι αφοσιωμένος στην Αλ Σαντ και ανυπομονώ για τη νέα σεζόν. Όταν είναι να έρθει η Μπαρτσελόνα, στο εγγύς μέλλον ή αργότερα, θα έρθει. Πρέπει όμως πάντα από όλα να σεβόμαστε τον Κίκε Σετιέν και εύχομαι στην ομάδα τα καλύτερα»
Πηγή: SDNA.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου