ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2020

Λεβαντόφσκι : «Ο Κλοπ είναι σαν πατέρας μου»

Lewandowski: "Klopp is like my father"

Robert Lewandowski spoke once again about his relationship with Jürgen Klopp, emphasizing that the German coach is like the father of the Polish striker of Bayern Munich.
The two coexisted in Borussia Dortmund, with which they celebrated two consecutive championships (2011, 2012). The international footballer spoke to Gerard Pique and Cano Football:

"Sometimes I did not understand what he was doing. I was surprised. He is like my father. You can talk to him about any topic you want, you can call him at five in the morning and tell him the problem you have and he will discuss it.

"I am very happy to remember him as someone who spoke to me as if he were my best friend."
***
 Λεβαντόφσκι : «Ο Κλοπ είναι σαν πατέρας μου»

Για την σχέση του με τον Γιούργκεν Κλοπ  μίλησε για ακόμη μια φορά ο Ρόμπερτ Λεβαντόφσκι, τονίζοντας μάλιστα πως ο Γερμανός τεχνικός είναι σαν πατέρας του Πολωνού επιθετικού της Μπάγερν Μονάχου.

Οι δυο τους συνυπήρξαν στη Μπορούσια Ντορτμουντ, με την οποία πανηγύρισαν δύο σερί πρωταθλήματα (2011, 2012). Ο διεθνής ποδοσφαιριστής μίλησε στον Ζεράρ Πικέ και στο Cano Football:

«Μερικές φορές δεν καταλάβαινα τι έκανε. Έμενα έκπληκτος. Είναι σαν πατέρας μου. Μπορείς να του μιλήσεις για οποιοδήποτε θέμα θέλεις, μπορείς να τον καλέσεις στις πέντε το πρωί και να του πεις το πρόβλημα που έχεις και θα το συζητήσει.

Είμαι πολύ χαρούμενος που μπορώ να τον θυμάμαι ως κάποιον που μου μιλούσε σαν να είναι ο καλύτερός μου φίλος».
Πηγή: To10.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου