ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Ζάιον: «Αδερφός μου ο Μοράντ, απίστευτα αυτά που έκανε ο Τζόρνταν»

Zion: "My brother Morand, incredibly what Jordan did"

Zion Williamson took a stand on the issue of the top rookie of the season, while also talking about the interruption and "Last Dance".

The Pelicans star gave an interview to ESPN and in the first phase commented on the quarantine and the cessation of racing obligations, emphasizing that he remains in good shape: "I am ready. I work every day, I keep in shape and I wait. We don't know when we will return, but I don't want to disappoint my teammates when we step on the floor again. "

The suspension of the championship came at a bad time for Zion, who had found his footing after a knee injury: "It's bad. I had just returned after three months of inactivity. As soon as I felt that I was finding my rhythm, the interruption came. But on the other hand, I found time to work on my knee and my body. "

In addition, the young star of the Pelicans took a stand for the "battle" with Jay Morand regarding the award for the best rookie of the year, showing that there is no rivalry with the explosive guard of the Grizzlies: "Work for it. He won it. He has my absolute respect. But I am a fighter. I want to win everywhere. If we could fight for the playoffs, I would definitely want to win the award. But if the Jazz wins, I'll be happy. He is my brother. "

Finally, Zion commented on "Last Dance", saying he was excited about Michael Jordan: "I wasn't even alive then. But I felt a lot when I saw the episodes. It was incredible what he did. You can't believe his highlights. He stayed in the air, he could shoot, organize, defend. And what I liked: He plays like someone sees him for the first time and he doesn't want to disappoint him. "
*** Ζάιον: «Αδερφός μου ο Μοράντ, απίστευτα αυτά που έκανε ο Τζόρνταν»

Ο Ζάιον Ουίλιαμσον πήρε θέση για το ζήτημα του κορυφαίου rookie της σεζόν, ενώ μίλησε για την διακοπή και το «Last Dance».
Ο σταρ των Πέλικανς παραχώρησε συνέντευξη στο ESPN και σε πρώτη φάση σχολίασε την καραντίνα και την διακοπή των αγωνιστικών υποχρεώσεων, τονίζοντας πως παραμένει σε φόρμα: «Είμαι έτοιμος. Δουλεύω καθημερινά, διατηρώ την φόρμα μου και περιμένω. Δεν ξέρουμε πότε θα επιστρέψουμε, αλλά δεν θέλω να απογοητεύσω τους συμπαίκτες μου όταν πατήσουμε ξανά στα παρκέ».

Η αναστολή του πρωταθλήματος ήρθε σε άσχημο σημείο για τον Ζάιον, ο οποίος είχε βρει τα πατήματά του μετά τον τραυματισμό στο γόνατο: «Είναι άσχημο. Μόλις είχα επιστρέψει μετά από τρεις μήνες απραξίας. Μόλις ένιωσα πως έβρισκα τον ρυθμό μου, ήρθε η διακοπή. Από την άλλη όμως, βρήκα χρόνο για να δουλέψω πάνω στο γόνατό μου και στο σώμα μου».

Επιπρόσθετα, ο νεαρός σταρ των Πέλικανς πήρε θέση για την «μάχη» με τον Τζα Μοράντ σχετικά με το βραβείο του καλύτερου rookie της χρονιάς, δείχνοντας πως δεν υπάρχει καμία αντιπαλότητα με τον εκρηκτικό γκαρντ των Γκρίζλις: «Δούλεψε γι'αυτό. Το κέρδισε. Έχει τον απόλυτο σεβασμό μου. Είμαι όμως μαχητής. Θέλω να κερδίζω παντού. Αν μπορούαμε να παλέψουμε για τα πλέι-οφ, σίγουρα θα ήθελα να κερδίσω το βραβείο. Αν όμως κερδίζει ο Τζα, θα είμαι χαρούμενος. Είναι αδερφός μου».

Τέλος, ο Ζάιον σχολίασε και το «Last Dance», δηλώνοντας ενθουσιασμένος με τον Μάικλ Τζόρνταν: «Δεν ήμουν καν ζωντανός τότε. Αλλά ένιωσα πολλά όταν είδα τα επεισόδια. Ήταν απίστευτα αυτά που έκανε. Δεν μπορείς να πιστέψεις τα highlights του. Έμενε στον αέρα, μπορούσε να σουτάρει, να οργανώσει, να αμυνθεί. Και αυτό που μου άρεσε: Παίζει σα να τον βλέπει κάποιος για πρώτη φορά και δεν θέλει να τον απογοητεύσει».
Πηγή: SDNA.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου