ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2024

Ματσούλα: «Kανένα ΜΜΕ δεν μπορεί να επηρεάσει την ταυτότητά μου, κανείς από εσάς δεν θα είναι καλεσμένος στην κηδεία μου» (vid)

Mazzulla: "No media can influence my identity, none of you will be invited to my funeral" (vid)

The coach of the Boston Celtics clarified, among other things, that he does not feel any pressure from the local media.

The Boston Celtics at the end of last season managed to celebrate winning the "ring" for the first time since the 2008 championship. The coach of the team, Joe Mazzulla, in his recent statements made it clear, among other things, that he does not feel any kind of pressure from the journalists.

"I just don't see it as pressure. If someone in the media expects me to win, that's not something that threatens me. They don't have weapons, they don't attack me. They just say some words, and those words mean nothing. They are simply words that they must say or write because they are bound by their contract. They can do nothing with these words. We don't waste our lives. We are not surgeons or soldiers, no one will lose their lives. I'm just a basketball coach.

We have responsibility and are the masters of our actions. I ask the kids all the time if others expect us to win or lose. If someone came up to me and said 'I expect you to lose, I'd be furious'. If they tell me I had to win, I say yes! This is my job."

As for the fact that the words he used have power, he characteristically underlined: "No they don't. They only have power if you let them have power. I don't allow it, that's how I teach my children. I don't care what anyone tells me, the question is whether I will let it affect me. If someone says something, I have the choice to decide how to react. None of the media can do anything that will affect my identity. Either we will lose or we will win. In 40 years, none of you will be invited to my funeral and that's it."

*** Ματσούλα: «Kανένα ΜΜΕ δεν μπορεί να επηρεάσει την ταυτότητά μου, κανείς από εσάς δεν θα είναι καλεσμένος στην κηδεία μου» (vid)

Ο προπονητής των Μπόστον Σέλτικς ξεκαθάρισε μεταξύ άλλων ότι δεν νιώθει καμία πίεση από τα τοπικά Μέσα.

Οι Μπόστον Σέλτικς στο τέλος της περασμένης σεζόν κατάφεραν να πανηγυρίσουν την κατάκτηση του «δαχτυλιδιού» για πρώτη φορά μετά από το πρωτάθλημα του 2008. Ο προπονητής της ομάδας, Τζο Ματσούλα, σε πρόσφατες δηλώσεις του ξεκαθάρισε μεταξύ άλλων ότι δεν νιώθει κάποιου είδους πίεση από τους δημοσιογράφους.

«Απλά δεν το βλέπω σαν πίεση. Αν κάποιος από τα ΜΜΕ περιμένει να κερδίσω, αυτό δεν είναι κάτι που με απειλεί. Δεν έχουν όπλα, δεν μου επιτίθενται. Απλά λένε κάποιες λέξεις, και αυτές οι λέξεις δεν σημαίνουν τίποτα. Είναι απλά λόγια που πρέπει να πουν ή να γράψουν επειδή δεσμεύονται από τη σύμβασή τους. Δεν μπορούν να κάνουν τίποτα με αυτές τις λέξεις. Δεν χάνουμε τη ζωή μας. Δεν είμαστε χειρούργοι ή στρατιώτες, κανείς δεν θα χάσει τη ζωή του. Είμαι απλά ένας κόουτς στο μπάσκετ.

Έχουμε ευθύνη και είμαστε οι κύριοι των πράξεών μας. Ρωτάω τα παιδιά συνεχώς αν περιμένουν οι άλλοι από εμάς να κερδίσουμε ή να χάσουμε. Αν κάποιος με πλησίαζε και μου έλεγε 'περιμένω να χάσεις, θα ήμουν έξαλλος'. Αν μου πουν ότι έπρεπε να νικήσω, λέω ναι! Αυτή είναι η δουλειά μου».

Για το ότι οι λέξεις τις οποίες χρησιμοποίησε έχουν δύναμη υπογράμμισε χαρακτηριστικά: «Όχι δεν έχουν. Έχουν δύναμη μόνο αν τις αφήσεις να έχουν δύναμη. Εγώ δεν το επιτρέπω, έτσι διδάσκω τα παιδιά μου. Δεν με νοιάζει τι μου λέει ο καθένας, το ερώτημα είναι αν θα το αφήσω να με επηρεάσει. Αν κάποιος πει κάτι, έχω την επιλογή να αποφασίσω πως θα αντιδράσω. Κανένα από τα ΜΜΕ δεν μπορεί να κάνει κάτι που θα επηρεάσει την ταυτότητά μου. Ή θα χάσουμε ή θα κερδίσουμε. Σε 40 χρόνια, κανείς από εσάς δεν θα είναι καλεσμένος στην κηδεία μου και αυτό είναι όλο».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου