ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 4 Αυγούστου 2024

Λούντμπεργκ: «Όταν σε καλεί ο Ομπράντοβιτς δεν έχεις κάτι να σκεφτείς»

Lundberg: "When Obradovic calls you, you have nothing to think about"

Ife Lundberg made statements and spoke about his decision to sign for Partizan, stressing that after Obradovic's phone call he didn't have to think about anything.

What he said to "Mozart Sport" in detail:

On how he feels about playing with Partizan: "I'm excited. I will be part of a new project, a new team that is now being built. I couldn't miss the chance to play in Belgrade, every time I played against Partizan it was terrible. I always told myself that one day I would like to play here and I am happy that this wish came true. I am in a historic team, with a historic coach and a fan base all over Europe. I really imagined playing in front of these fans one day."

About Obradovic's phone call: "Obradovic called me, I think he was preparing the ground for me to come to Belgrade. It was a nice conversation, not a long one. He asked me if I would like to go to Partizan, I said yes and we quickly agreed. When a coach like Obradovic calls you, you have nothing to think about. He is the coach with the most trophies in Euroleague history. I haven't talked about my role or the minutes I'll get, I don't think that's something you should ask when you talk to Obradovic. I can be a starter, coming off the bench, I think I can help the team in many ways."

On whether he has spoken to anyone: “I have spoken to Jalin Smith, I have a very good relationship with him because we played together in Bologna. He told me about the team, the coach, the club, the derby with Red Star. I can't wait to experience the Belgrade derby."

*** Λούντμπεργκ: «Όταν σε καλεί ο Ομπράντοβιτς δεν έχεις κάτι να σκεφτείς»

Ο Ίφε Λούντμπεργκ προχώρησε σε δηλώσεις και μίλησε για την απόφασή του να υπογράψει στην Παρτιζάν, τονίζοντας πως μετά το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς δεν είχε να σκεφτεί κάτι.

Αναλυτικά τα όσα δήλωσε στο «Mozzart Sport»:

Για το πως νιώθει που θα παίξει με την Παρτιζάν: «Είμαι ενθουσιασμένος. Θα είμαι κομμάτι ενός νέο πρότζεκτ, μίας νέας ομάδας που τώρα φτιάχνεται. Δεν μπορούσα να χάσω την ευκαιρία να παίξω στο Βελιγράδι, κάθε φορά που έπαιζα κόντρα στην Παρτιζάν ήταν τρομερά. Πάντα έλεγα στον εαυτό μου πως μία μέρα θα ήθελα να παίξω εδώ και είμαι χαρούμενος που αυτή η ευχή έγινε πραγματικότητα. Είμαι σε μία ιστορική ομάδα, με έναν ιστορικό προπονητή και μία οπαδική βάση σε όλη την Ευρώπη. Αλήθεια φαντάστηκα να παίζω μπροστά σε αυτούς τους οπαδούς μία μέρα».

Για το τηλεφώνημα του Ομπράντοβιτς: «Ο Ομπράντοβιτς μου τηλεφώνησε, νομίζω ετοίμαζε το έδαφος για να έρθω στο Βελιγράδι. Ήταν ωραία συζήτηση, όχι μεγάλη. Με ρώτησε αν θα ήθελα να πάω στην Παρτιζάν, του είπα ναι και γρήγορα συμφωνήσαμε. Όταν σε καλεί ένας προπονητής όπως ο Ομπράντοβιτς δεν έχεις τίποτα να σκεφτείς. Είναι ο προπονητής με τα περισσότερα τρόπαια στην ιστορία της Euroleague. Δεν έχω μιλήσει για τον ρόλο μου ή τα λεπτά που θα έχω, δε νομίζω πως αυτό είναι κάτι που πρέπει να ρωτήσεις όταν μιλάς με τον Ομπράντοβιτς. Μπορώ να είμαι βασικός, να έρχομαι από τον πάγκο, νομίζω μπορώ να βοηθήσω την ομάδα με πολλούς τρόπους».

Για το αν έχει μιλήσει σε κάποιον: «Έχω μιλήσει στον Τζαλίν Σμιθ, έχω πολύ καλή σχέση μαζί του επειδή παίξαμε μαζί στην Μπολόνια. Μου είπε για την ομάδα, τον προπονητή, τον σύλλογο, το ντέρμπι με τον Ερυθρό Αστέρα. Δεν μπορώ να περιμένω να ζήσω το ντέρμπι του Βελιγραδίου».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου