ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 31 Αυγούστου 2024

Λάσο: «Αισθάνομαι πως γύρισα στο σπίτι μου»

Lasso: "I feel like I'm back home"

Pablo Lasso spoke about his agreement with Baskonia and spoke about the bond he has with Vitoria.

In detail what the experienced technician said to the Spanish media:

"I am proud to be here to fight with this team and its world. Vitoria can once again feel proud of her team and the people leading the project.

I feel like I'm among my friends, my family. I want to fight, I have that appetite in me. I've always found motivation when I think about what I want to achieve. I am from these parts and so is my wife. Our families live in Vitoria and I feel like I'm back home. Like going away for studies for a few years and coming back to your city. My friends congratulate me, people on the street greet me."

*** Λάσο: «Αισθάνομαι πως γύρισα στο σπίτι μου»

Ο Πάμπλο Λάσο μίλησε για τη συμφωνία του με την Μπασκόνια και στάθηκε στο δέσιμο που έχει με τη Βιτόρια.

Αναλυτικά όσα είπε ο έμπειρος τεχνικός στα ισπανικά media:

«Είμαι περήφανος που βρίσκομαι εδώ για να παλέψω με αυτή την ομάδα και τον κόσμο της. Η Βιτόρια μπορεί να νιώθει και πάλι περήφανη για την ομάδα της και τους ανθρώπους που ηγούνται του πρότζεκτ.

Νιώθω πως βρίσκομαι μεταξύ των φίλων μου, της οικογένειάς μου. Θέλω να παλέψω, έχω αυτή την όρεξη μέσα μου. Πάντα έβρισκα κίνητρο όταν σκεφτόμουν τι θέλω να πετύχω. Είμαι από αυτά τα μέρη, όπως και η γυναίκα μου. Οι οικογένειές μας ζουν στη Βιτόρια και αισθάνομαι πως γύρισα στο σπίτι μου. Σαν να λείπεις για σπουδές για λίγα χρόνια και να επιστρέφεις στην πόλη σου. Οι φίλοι μου μου δίνουν συγχαρητήρια, ο κόσμος στον δρόμο με χαιρετάει».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου