ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2024

Καμαρά: «Είμαι πολύ χαρούμενος στον ΠΑΟΚ - Αυτοί είναι οι στόχοι μου»

Kamara: "I am very happy at PAOK - These are my goals"

Mandi Kamara gave his first interview since the day it was announced by PAOK, talking about his goals with Dikefalos and what led him to make the decision to wear the black and white jersey.

The 27-year-old midfielder from Guinea spoke to an African website, giving his own take on his early days at the champions.

"I am very happy to be at PAOK, to slowly get to know my teammates and to work with the coach. I decided to be here because I want to help the team and facilitate the achievement of the goals we have in Greece and Europe", Mandi Kamara said initially and then characteristically added the following: "I had a good run with Olympiakos while I played there. PAOK is a young team and I will adapt to achieve our goals."

Regarding what are the goals he has set with PAOK, he emphasized: "The goal is always the same. To win every game and in the long run to win the championship, but also to go as far as possible in the Champions League. Today I am here to defend the colors of my new team and I will do everything to achieve our goals."

*** Καμαρά: «Είμαι πολύ χαρούμενος στον ΠΑΟΚ - Αυτοί είναι οι στόχοι μου»

Την πρώτη του συνέντευξη από την ημέρα που ανακοινώθηκε από τον ΠΑΟΚ έδωσε ο Μαντί Καμαρά, μιλώντας για τους στόχους του με τον Δικέφαλο και για το τι τον οδήγησε για να πάρει την απόφαση να φορέσει την ασπρόμαυρη φανέλα.

Ο 27χρονος μέσος από την Γουινέα μίλησε σε ιστοσελίδα της Αφρικής, δίνοντας το δικό του στίγμα για τις πρώτες του μέρες στους πρωταθλητές.

«Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι στον ΠΑΟΚ, που γνωρίζω σιγά σιγά τους συμπαίκτες μου και συνεργάζομαι με τον προπονητή. Αποφάσισα να είμαι εδώ γιατί θέλω να βοηθήσω την ομάδα και να διευκολύνω την επίτευξη των στόχων που έχουμε θέση σε Ελλάδα και Ευρώπη», είπε αρχικά ο Μαντί Καμαρά και στη συνέχεια πρόσθεσε χαρακτηριστικά τα εξής: «Έκανα καλή πορεία με τον Ολυμπιακό όσο έπαιξα εκεί. Ο ΠΑΟΚ είναι μια νεανική ομάδα και θα προσαρμοστώ για να πετύχουμε τους στόχους μας».

Για το ποιοι είναι αυτοί ειναι οι στόχοι που έχει θέσει με τον ΠΑΟΚ, υπογράμμισε: «Ο στόχος είναι πάντα ο ίδιος. Να κερδίζουμε κάθε αγώνα και σε βάθος χρόνο να κερδίσουμε το πρωτάθλημα, αλλά και να πάμε όσο πιο μακριά γίνεται στο Champions League. Σήμερα είμαι εδώ για να υπερασπιστώ τα χρώματα της νέας μου ομάδας και θα κάνω τα πάντα για να πετύχουμε τους στόχους μας».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου