ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 29 Ιουνίου 2024

Αλόνσο: «Είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες μου, ήταν μια καλή προπόνηση»

Alonso: "I'm satisfied with my players, it was a good training session"

Panathinaikos beat Union House 14-0 in their first friendly on Austrian soil, with Diego Alonso speaking of a good training session and stressing that he is satisfied with his players.

Numbness with 14 goals for Panathinaikos, with the "greens" beating Union House 14-0 in their first friendly on Austrian soil. After the end of the match, Diego Alonso in his first statements mentioned the following: "It was a good training session and I see it as such. I am pleased with the footballers because they show professionalism in training as well and despite the fact that we had double training yesterday, today their image was very good. I am satisfied with what they have shown so far and that they are trying to implement what I tell them. We have a long way to go and a lot of training to achieve what we want."

*** Αλόνσο: «Είμαι ικανοποιημένος από τους παίκτες μου, ήταν μια καλή προπόνηση»

Ο Παναθηναϊκός επικράτησε της Ουνιόν Χάουζ με 14-0 στο πρώτο του φιλικό επί αυστριακού εδάφους, με τον Ντιέγκο Αλόνσο να κάνει λόγο για μια καλή προπόνηση και να τονίζει πως έχει μείνει ικανοποιημένος από τους ποδοσφαιριστές του.

Ξεμούδιασμα με 14 γκολ για τον Παναθηναϊκό, με τους «πράσινους» να επικρατούν με 14-0 της Ουνιόν Χάουζ στο πρώτο τους φιλικό επί αυστριακού εδάφους. Μετά το τέλος της αναμέτρησης ο Ντιέγκο Αλόνσο στις πρώτες του δηλώσεις ανέφερε τα εξής: «Ήταν μια καλή προπόνηση και εγώ ως κάτι τέτοιο το βλέπω. Είμαι ευχαριστημένος από τους ποδοσφαιριστές γιατί δείχνουν επαγγελματισμό και στις προπονήσεις και παρά το γεγονός πως είχαμε διπλή προπόνηση χθες, σήμερα η εικόνα τους ήταν πολύ καλή. Είμαι ικανοποιημένος από όσα έχουν δείξει μέχρι τώρα και που προσπαθούν να εφαρμόσουν όσα τους λέω. Έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας και πολλές προπονήσεις για να περάσουμε αυτά που θέλουμε».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου