ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 30 Ιουνίου 2022

Ραντουκάνου: «Γιατί να υπάρχει πίεση; Εγώ έχω κερδίσει σλαμ»

Radukanu: "Why pressure? I have won slams "

Expectations for Emma Radukanu are high, but the unsuccessful results ... have no end. She, however, does not seem to be worried.

"It's hard to lose any game, but I think Caroline played very well," said last year's US Open winner after losing in the second round of the Wimbledon to Caroline Garcia. "She is a great player, I had a hard time finding the way. But it's okay, because I did not have high expectations of myself. "Playing at Center Court again was a very positive experience for me."

The issue of pressure was raised once again, after its triumph in New York. "There is no pressure," the young tennis player clarified. "Why the pressure? I'm still 19. It's funny. I have won slams. Yes, I'm focused on myself, but I'm a Grand Slam winner and no one can take that away from me. The pressure is on those who have not done it ",

*** Ραντουκάνου: «Γιατί να υπάρχει πίεση; Εγώ έχω κερδίσει σλαμ»

Οι προσδοκίες για την Έμα Ραντουκάνου είναι μεγάλες, αλλά τα ανεπιτυχή αποτελέσματα... δεν έχουν τελειωμό. Η ίδια, πάντως, δεν φαίνεται να ανησυχεί.

«Είναι σκληρό να χάνεις οποιοδήποτε ματς, αλλά νομίζω ότι η Καρολίν έπαιξε πολύ καλά», είπε η περσινή νικήτρια του US Open μετά την ήττα στον δεύτερο γύρο του Wimbledon από την Καρολίν Γκαρσιά. «Είναι σπουδαία παίκτρια, εγώ δυσκολεύτηκα να βρω τον δρόμο. Αλλά είναι εντάξει, διότι δεν είχα μεγάλες προσδοκίες από τον εαυτό μου. Το να παίξω ξανά στο Centre Court ήταν μια πολύ θετική εμπειρία για μένα».

Για άλλη μια φορά τέθηκε το θέμα της πίεσης, μετά τον θρίαμβό της στη Νέα Υόρκη. «Δεν υπάρχει πίεση», ξεκαθάρισε η νεαρή τενίστρια. «Γιατί να υπάρχει πίεση; Είμαι ακόμα 19. Είναι αστείο. Έχω κερδίσει σλαμ. Ναι, έχω στραμμένη την προσοχή πάνω μου, αλλά είμαι νικήτρια Grand Slam και κανείς δεν μπορεί να μου το πάρει αυτό. Η πίεση είναι σε αυτούς που δεν το έχουν κάνει»,

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου