ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 30 Δεκεμβρίου 2021

Λουκάκου: «Δεν είμαι χαρούμενος με τον Τούχελ, ελπίζω να γυρίσω στην Ιντερ»

Lukaku: "I am not happy with Tuhel, I hope to return to Inter"

Romelu Lukaku is not happy at Chelsea at all, as he revealed in an interview, while saying that he hopes to return to Inter.

Romelu Lukaku recalls the moments he was at Inter, who in an interview revealed that he is not happy at Chelsea. According to Big-Rom, the reason is the coach of the "blues", Thomas Tuhel, who has chosen to play with a system, which does not like the Belgian forward, who expressed the desire to return immediately to Inter.

The timing that Lukakou chose to make these statements, however, is impressive, as he had just scored his first goals in the Premier League after almost 5 months. It is recalled that the international ace was left out with an injury and Covid-19.

"I really hope from the bottom of my heart to return to Inter. Not at the end of my career but while I'm still at the top level to earn more with them. I want to apologize to the Inter fans, what I said was at the wrong time. What you did for me will last forever.

I'm physically well. But I am not happy with the situation in Chelsea. Tuhel has chosen to play with a different system. I will not give up, I will be a professional. I believe that what happened last summer should not have happened like that. How I left Inter, how the situation was with the fans of the team. This bothers me because it was not the right time.

Now is the time to express my feelings. I always said that I have Inter in my heart. I know I will return to Inter, I really hope so. I'm in love with Italy. "This is the right time to talk and let people know what really happened," Loukakou said in an interview.

*** Λουκάκου: «Δεν είμαι χαρούμενος με τον Τούχελ, ελπίζω να γυρίσω στην Ιντερ»

Καθόλου χαρούμενος δεν είναι στην Τσέλσι ο Ρομέλου Λουκάκου, όπως αποκάλυψε ο ίδιος σε συνέντευξή του, λέγοντας παράλληλα πως ελπίζει να επιστρέψει στην Ίντερ.

Τις στιγμές που βρισκόταν στην Ίντερ αναπολεί ο Ρομέλου Λουκάκου, ο οποίος σε συνέντευξή του αποκάλυψε πως δεν είναι χαρούμενος στην Τσέλσι. Σύμφωνα με τον Big-Rom, ο λόγος είναι ο προπονητής των «μπλε», Τόμας Τούχελ, ο οποίος έχει επιλέξει να παίζει με ένα σύστημα, το οποίο δεν αρέσει τον Βέλγο φορ, ο οποίος εξέφρασε την επιθυμία να επιστρέψει άμεσα στην Ίντερ.

Εντύπωση πάντως προκαλεί πάντως το timing που επέλεξε ο Λουκάκου να κάνει αυτές τις δηλώσεις, καθώς μόλις είχε πετύχει τα πρώτα του γκολ στην Premier League έπειτα από σχεδόν 5 μήνες. Υπενθυμίζεται ότι ο διεθνής άσος είχε μείνει εκτός με τραυματισμό και Covid-19.

«Πραγματικά ελπίζω από τα βάθη της καρδιάς μου να επιστρέψω στην Ίντερ. Όχι στο τέλος της καριέρας μου αλλά όσο είμαι ακόμη σε τοπ επίπεδο ώστε να κερδίσω περισσότερα μαζί τους. Θέλω να απολογηθώ στους οπαδούς της Ίντερ, ήταν σε λάθος στιγμή όσα είπα. Όσα κάνατε για εμένα θα μείνουν για πάντα. 

Σωματικά είμαι καλά. Όμως δεν είμαι χαρούμενος με την κατάσταση στην Τσέλσι. Ο Τούχελ έχει επιλέξει να παίζει με άλλο σύστημα. Δεν θα τα παρατήσω, θα είμαι επαγγελματίας. Πιστεύω όσα έγιναν το προηγούμενο καλοκαίρι δεν έπρεπε να συμβούν έτσι. Το πως έφυγα από την Ίντερ, το πως ήταν η κατάσταση με τους οπαδούς της ομάδας. Αυτό με ενοχλεί γιατί δεν ήταν η σωστή στιγμή.

Τώρα είναι η σωστή στιγμή για να εκφράσω τα συναισθήματά μου. Πάντα έλεγα πως έχω την Ίντερ στην καρδιά μου. Το ξέρω πως θα επιστρέψω στην Ίντερ, πραγματικά το ελπίζω. Είμαι ερωτευμένος με την Ιταλία. Αυτή είναι η σωστή στιγμή να μιλήσω και να αφήσω τον κόσμο να μάθει τι πραγματικά έγινε» αναφέρει μεταξύ άλλων στη συνέντευξή του ο Λουκάκου. 

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου