ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2020

Λουκάκου: «Η Ιντερ ήταν επιλογή μου»

Lukaku: "Inter was my choice"

Romelu Lukaku found his… football Ithaca in Milan, where he went last summer to join Inter, after a mediocre year with the colors of Manchester United.


The 26-year-old Belgian striker, who scored 18 goals and four assists in 27 games with the Nerazzurri, spoke to Sky Sports about the transfer but also about his future:

"I knew I was going to leave, but I could go either to Turin for Juventus or here in Milan. I wanted to come to Inter and when my manager told me I was just applauding.

I am very pleased with the way things are going. I have to keep working day-to-day and I hope to win titles. "
*** Λουκάκου: «Η Ιντερ ήταν επιλογή μου»

Ο Ρομέλου Λουκάκου βρήκε την… ποδοσφαιρική Ιθάκη του στο Μιλάνο, όπου πήγε το περασμένο καλοκαίρι, προκειμένου να ενταχθεί στην Ιντερ, μετά από μία μέτρια χρονιά με τα χρώματα της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ.

Ο 26χρονος Βέλγος επιθετικός, ο οποίος μετρά 18 γκολ και τέσσερις ασίστ σε 27 αγώνες με τους νερατζούρι, μίλησε στο «Sky Sports» για την μεταγραφή, αλλά και για το μέλλον του:

«Ηξερα ότι θα φύγω, αλλά θα μπορούσα να πάω ή στο Τορίνο για την Γιουβέντους η εδώ στο Μιλάνο. Ηθελα να έλθω στην Ιντερ και όταν μου το είπε ο μάνατζερ μου, απλά χειροκρότησα.

Είμαι απολύτως ικανοποιημένος από τον τρόπο με τον οποίο εξελίσσονται τα πράγματα. Πρέπει να συνεχίσω να εργάζομαι καθημερινά κι ελπίζω να κατακτήσω τίτλους».
Πηγή: To10.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου