ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 7 Μαΐου 2019

Κομπανί: “Δε θα ζητάω άδεια για να σουτάρω”

Kobani: "I will not ask permission to shoot"

Vincent Kimbany clarified that he will not seek permission from any of his teammates to shoot, after winning 1-0 in Manchester City with Leicester and bringing his team "embrace" with this year's title.
The Belgian central defender said he was always dreaming of making such a goal.

Characteristically, Kobani said after the end of the race: "I heard some people telling me not to shoot. But I did not get so far in my career to have my boyfriends leave me to shoot or not. I have been saying for 15 years that I will achieve such a goal and it has been done. We needed something extraordinary to defeat Leicester. Nobody expected to score, but I believed in my leg and I did it. It was a very important goal. "
===Κομπανί: “Δε θα ζητάω άδεια για να σουτάρω”

Ο Βίνσεντ Κομπανί ξεκαθάρισε πως δε θα ζητάει άδεια από κανέναν συμπαίκτη του για να σουτάρει, μετά το γκολ που σημείωσε στη νίκη 1-0 της Μάντσεστερ Σίτι με τη Λέστερ και το οποίο φέρνει την ομάδα του “αγκαλιά” με τον εφετινό τίτλο. Ο Βέλγος κεντρικός αμυντικός συμπλήρωσε πως πάντα ονειρεύονταν να σημειώσει ένα τέτοιο γκολ.

Χαρακτηριστικά, ο Κομπανί δήλωσε μετά το τέλος του αγώνα: “Άκουσα κάποιους να μου λένε να μη σουτάρω. Αλλά δεν έφτασα τόσο μακριά στην καριέρα μου για να έχω τους πιτσιρικάδες συμπαίκτες μου να μου δίνουν άδεια να σουτάρω ή όχι. Έλεγα εδώ και 15 χρόνια πως θα πετύχω ένα τέτοιο γκολ και έγινε. Είχαμε ανάγκη κάτι εξαιρετικό για να νικήσουμε τη Λέστερ. Κανένας δεν περίμενε να σκοράρω, αλλά πίστεψα στο πόδι μου και τα κατάφερα. Ήταν ένα πολύ σημαντικό γκολ”.
Πηγή: Novasports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου