ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Νίστρουπ: «Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή, θέλω παίκτες μαχητές»

Nystrup: “Pain is the only way to the top, I want fighting players”

Jacob Nystrup, after completing Tuesday’s morning training session (23/6) in Apeldoorn, sent a clear message to his players, asking them to be fighters!

Clear words to his players from Jacob Nystrup.

The Danish coach asked his players not to waste time and movements on the field. “Do you want to reach the top? I’m asking you. Do you want to reach the top? You have to suffer to achieve it,” he emphasized in a strong tone in his speech after the end of training.

Characteristically saying that pain is the only way to the top and that he himself wants fighting players.

“I don’t want to see you wasting your time and movements in the game for a single moment. Holding your leg, your head, talking to your teammates, even worse. I never want to see my team playing 10 against 11. Not for a second. Whether we play in Europe, or in Greece, or in training.

Do you hurt and stop? Do you not like something and stop? Not on my team. Do you want to reach the top? I ask you. Do you want to reach the top? You have to hurt to make it. You have to accept the pain. I want fighters on my team. Sometimes you will receive an elbow and you have to continue with a swollen eye, receive a kick and your leg will bleed”, he initially told his footballers.

In closing, he sent a clear message: “Pain is the only way to the top. I want to have players who are fighters at every moment of the game”.

*** Νίστρουπ: «Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή, θέλω παίκτες μαχητές»

O Tζέικομπ Νίστρουπ μετά την ολοκλήρωση της πρωινής προπόνησης της Τρίτης (23/6) στο Άπελντοορν, έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα στους ποδοσφαιριστές του, ζητώντας τους να είναι μαχητές!

Ξεκάθαρα λόγια προς τους ποδοσφαιριστές του από τον Τζέικομπ Νίστρουπ.

Ο Δανός τεχνικός ζήτησε να μην σπαταλούν άσκοπα χρόνο και κινήσεις οι παίκτες του στο γήπεδο. «Θέλετε να φτάσετε στην κορυφή; Σας ρωτάω. Θέλετε να φτάσετε στην κορυφή; Θα πρέπει να πονέσετε για να τα καταφέρετε», τόνισε σε έντονο ύφος στην ομιλία του μετά το τέλος της προπόνησης.

Λέγοντας χαρακτηριστικά πως ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή και ότι ο ίδιος θέλει παίκτες μαχητές.

«Δεν θέλω να σας βλέπω ούτε μία στιγμή να σπαταλάτε άσκοπα μέσα στο παιχνίδι τον χρόνο και τις κινήσεις σας. Να πιάνετε το πόδι σας, το κεφάλι σας, να συζητάτε με τους συμπαίκτες σας, ακόμη χειρότερα. Δεν θέλω ποτέ να βλέπω την ομάδα μου να παίζει 10 εναντίον 11. Ούτε δευτερόλεπτο. Είτε παίζουμε στην Ευρώπη, είτε στην Ελλάδα, είτε στην προπόνηση.

Πονάτε και σταματάτε; Δεν σας αρέσει κάτι και σταματάτε; Όχι στην ομάδα μου. Θέλετε να φτάσετε στην κορυφή; Σας ρωτάω. Θέλετε να φτάσετε στην κορυφή; Θα πρέπει να πονέσετε για να τα καταφέρετε. Θα πρέπει να αποδεχθείτε τον πόνο. Θέλω μαχητές στην ομάδα μου. Κάποιες φορές θα δεχτείτε μια αγκωνιά και θα πρέπει να συνεχίσετε με πρησμένο μάτι, να δεχτείτε μια κλωτσιά και να ματώσει το πόδι σας», είπε αρχικά στους ποδοσφαιριστές του.

Κλείνοντας έστειλε ξεκάθαρο μήνυμα: «Ο πόνος είναι μονόδρομος για την κορυφή. Θέλω να έχω παίκτες μαχητές σε κάθε στιγμή του παιχνιδιού».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου