ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2024

Καρβαλιάλ: «Νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη και χαρά που ήμουν εδώ και ήταν τιμή μου αλλά ήρθαμε για τη νίκη»

Carvalhal: "I feel great gratitude and joy to be here and it was an honor but we came for the victory"

The former red and white technician and current coach of Braga spoke about Thursday's game, clarifying what his team is looking for from him. What did Horta say?

Carlos Carvalhal also made his statements before Piraeus' match with Braga. The Portuguese former coach of the Red and Whites said about:

His tenure in Greece and what awaits him: Good evening (in Greek). First of all I feel great gratitude and joy to have been here. It was my honor. I was one of the few coaches that the fans didn't like because we didn't have people. I think it was a matter of tactics with Lyon and I think he will go back to the 4-2-3-1 he is used to.

The opponent's style of play and the next Porto: Just like us, as it applies to us, Olympiacos also knows the facts. We will look to exploit the opponent's weaknesses to get a result.

If I ever said how our minds would be in Porto it would be absurd. We never want a draw or a loss before a match. Before a match we never say about draw or loss. We always go for the win.

Whether he will support the Red and Whites against Panathinaikos: I came for this match. I was in the final for Olympiakos. Of course, I'm generally in favor. But I'm here to win.

His presence in the final and the trophy of the Red and Whites: The European trophy of Piraeus: At first I never thought about it. But seeing the changes afterwards I was convinced (of the title).

*** Καρβαλιάλ: «Νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη και χαρά που ήμουν εδώ και ήταν τιμή μου αλλά ήρθαμε για τη νίκη»

Ο άλλοτε ερυθρόλευκος τεχνικός και νυν προπονητής της Μπράγκα μίλησε για τον αγώνα της Πέμπτης ξεκαθαρίζοντας και το τι επιζητά από αυτόν η ομάδα του. Τι είπε ο Ορτα.

Ο Κάρλος Καρβαλιάλ έκανε και αυτός τις δηλώσεις του πριν την αναμέτρηση των Πειραιωτών με τη Μπράγκα. Ο Πορτογάλος άλλοτε κόουτς των Ερυθρόλευκων είπε για:

Τη θητεία του στην Ελλάδα και το τι περιμένει: Καλησπέρα (στα ελληνικά). Αρχικά νιώθω μεγάλη ευγνωμοσύνη και χαρά που ήμουν εδώ. Ήταν τιμή μου. Ήμουν ένας από τους λίγους προπονητές που δεν γιούχαραν οι φίλαθλοι καθώς δεν είχαμε κόσμο. Θεωρώ πώς ήταν θέμα τακτικής με τη Λυών και νομίζω θα γυρίσει στο 4-2-3-1 που συνηθίζει.

Τον τρόπο παιχνιδιού του αντιπάλου και την Πόρτο που ακολουθεί: Όπως και εμείς, όπως ισχύει δηλαδή σε ότι αφορά και εμάς, έτσι και ο Ολυμπιακός ξέρει τα δεδομένα. Θα κοιτάξουμε να εκμεταλλευτούμε τα αδύνατα σημεία του αντιπάλου για να πάρουμε αποτέλεσμα.

Εάν έλεγα ποτέ πώς το μυαλό μας θα ήταν στην Πόρτο θα ήταν παράλογο. Ποτέ πριν από έναν αγώνα δεν θέλουμε την ισοπαλία ή την ήττα. Πριν από έναν αγώνα ποτέ δεν λέμε για ισοπαλία ή ήττα. Πάντα πάμε για τη νίκη.

Το εάν θα υποστηρίζει τους Ερυθρόλευκους απέναντι στον Παναθηναϊκό: Εγώ για τον αγώνα αυτόν ήρθα. Ήμουν στον τελικό υπέρ του Ολυμπιακού. Εννοείται πώς σε γενικές γραμμές είμαι υπέρ. Αλλά είμαι εδώ για να νικήσουμε.

Την παρουσία του στον τελικό και το τρόπαιο των Ερυθρόλευκων: Το ευρωπαϊκό τρόπαιο των Πειραιωτών: Στην αρχή ποτέ δεν το είχα σκεφτεί. Βλέποντας όμως τις αλλαγές μετά ήμουν πεπεισμένος (για τον τίτλο).

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου