ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 21 Αυγούστου 2024

Μιχαηλίδου: «Τιμή που είμαι αρχηγός του ΠΑΟΚ» (vid)

Michailidou: "I am honored to be the captain of PAOK" (vid)

Kalliopi Michailidou will be the new captain of the women's basketball team of PAOK, with her declaring that it is a special honor for her.

What he said in detail:

"Certainly with hard work we will get back into rhythm. Everyone did their program in the summer, but the teamwork is different and we will fight so that everyone gives their best in training, so that at the end of the preparation the desired result will come out".

About being the captain of the team this year:

"First of all I thank my coach for trusting me. It is certainly a role that has many responsibilities. But I like it as a role, because I want to be closer to my teammates, to tell me their concerns, to share our joys and it is certainly a great honor for me to be the captain of the PAOK team, which is a huge team" .

The related video:

*** Μιχαηλίδου: «Τιμή που είμαι αρχηγός του ΠΑΟΚ» (vid)

Η Καλλιόπη Μιχαηλίδου θα είναι η νέα αρχηγός της γυναικείας ομάδας μπάσκετ γυναικών του ΠΑΟΚ, με την ίδια να δηλώνει πως είναι ιδιαίτερη τιμή για εκείνη.

Αναλυτικά όσα είπε: 

«Σίγουρα με σκληρή δουλειά θα ξαναμπούμε σε ρυθμούς. Η κάθε μία έκανε το πρόγραμμά της το καλοκαίρι, αλλά η ομαδική δουλειά διαφέρει και θα παλέψουμε ώστε να δίνει η κάθε μία τον καλύτερό της εαυτό στις προπονήσεις, έτσι ώστε να βγει στο τέλος της προετοιμασίας το επιθυμητό αποτέλεσμα».

Για το ότι θα είναι η αρχηγός της ομάδας την φετινή χρονιά:

«Αρχικά ευχαριστώ τον προπονητή μου που με εμπιστεύτηκε. Σίγουρα είναι ένας ρόλος που έχει πολλές ευθύνες. Αλλά εμένα μου αρέσει σαν ρόλος, γιατί θέλω να είμαι πιο κοντά με τις συμπαίκτριές μου, να μου λένε τους προβληματισμούς τους, να μοιραζόμαστε τις χαρές μας και σίγουρα είναι μεγάλη μου τιμή που είμαι αρχηγός στην ομάδα του ΠΑΟΚ, που είναι μια τεράστια ομάδα».

Το σχετικό βίντεο: 

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου