ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 16 Ιουνίου 2024

Ιμπάκα: «Έχω προτάσεις από άλλες ομάδες, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα»

Ibaka: "I have offers from other teams, but I haven't decided yet"

Serge Ibaka categorically denied the rumors about an agreement with Real Madrid or any other team.

It remains unknown where Serge Ibaka will play next season.

Shortly after winning the league with Bayern Munich, the 34-year-old center categorically denied rumors of an agreement with either Real Madrid or another team.

Beyond that, the former NBAer revealed that he has proposals, but has yet to make a final decision about his future.

"I haven't signed anywhere! I was disappointed that there were rumors about me while I was still playing in the Playoffs. I didn't like that. That seems to be the way things work here in Europe," the tall veteran initially said, adding:

"I have offers from other teams, but I haven't decided yet. I always want to finish my work first before taking the next step."

*** Ιμπάκα: «Έχω προτάσεις από άλλες ομάδες, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα»

Κατηγορηματικά αρνήθηκε τις φήμες ο Σερζ Ιμπάκα, περί συμφωνίας με τη Ρεάλ Μαδρίτης ή οποιαδήποτε άλλη ομάδα.

Άγνωστο παραμένει το πού θα παίζει την επόμενη σεζόν ο Σερζ Ιμπάκα.

Λίγο μετά την κατάκτηση του πρωταθλήματος με την Μπάγερν Μονάχου, ο 34χρονος σέντερ διέψευσε κατηγορηματικά τις φήμες περί συμφωνίας είτε με τη Ρεάλ Μαδρίτης, είτε με άλλη ομάδα.

Από ‘κει και πέρα, ο πρώην ΝΒΑer αποκάλυψε ότι έχει προτάσεις, αλλά ακόμη δεν έχει πάρει την τελική απόφαση για το μέλλον του.

«Δεν έχω υπογράψει πουθενά! Απογοητεύτηκα που βγήκαν φήμες για μένα, ενώ παράλληλα έπαιζα ακόμη στα Playoffs. Δεν μου άρεσε αυτό. Φαίνεται ότι έτσι λειτουργεί η κατάσταση εδώ στην Ευρώπη», είπε αρχικά ο βετεράνος ψηλός και πρόσθεσε:

«Έχω προτάσεις από άλλες ομάδες, αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμη. Πάντα θέλω να τελειώνω πρώτα τις δουλειές μου, πριν κάνω το επόμενο βήμα».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου