ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2023

Αντετοκούνμπο: «Δεν είμαι ακόμα εκεί που θέλω»

Antetokounmpo: "I'm not where I want to be yet"

Giannis Antetokounmpo was impressive, scoring 50 points and leading the Bucks to a 135-110 victory over New Orleans.

The Milwaukee star, who scored fifty points for the 5th time in his career, said after his new great performance:

"I'm still working on my game. To find my rhythm. I was going through some things and had no rhythm. But now we are all healthy, the ball is moving, we are having a good time and we have great energy. I'm just trying to help my team" and added:

"I'm not where I want to be yet. I believe I can take many steps and try some things every day to improve. Every day I wake up is an opportunity to improve and I try to give everything for my team. In the previous matches we did not have enough creators. But now we are in a good place. That doesn't mean we won't lose differences, but we're in a good spot."

*** Αντετοκούνμπο: «Δεν είμαι ακόμα εκεί που θέλω»

Εντυπωσιακός ήταν ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο οποίος σημείωσε 50 πόντους και οδήγησε τους Μπακς στη νίκη με 135-110 επί της Νέας Ορλεάνης.

Ο σταρ του Μιλγουόκι, ο οποίος σημείωσε για 5η φορά πενήντα πόντους στην καριέρα του, δήλωσε μετά την νέα σπουδαία εμφάνισή του:

«Συνεχίζω να δουλεύω το παιχνίδι μου. Να βρω τον ρυθμό μου. Περνούσα κάποια πράγματα και δεν είχα ρυθμό. Πλέον όμως όλοι είμαστε υγιείς, η μπάλα κυκλοφορεί, περνάμε καλά και έχουμε σπουδαία ενέργεια. Απλώς προσπαθώ να βοηθώ την ομάδα μου» και συμπλήρωσε:

«Δεν είμαι ακόμα εκεί που θέλω. Πιστεύω ότι μπορώ να κάνω πολλά βήματα και δοκιμάσω κάποια πράγματα κάθε μέρα για να βελτιωθώ. Κάθε μέρα που ξυπνάω είναι ευκαιρία να βελτιωθώ και προσπαθώ να τα δώσω όλα για την ομάδα μου. Στα προηγούμενα ματς δεν είχαμε αρκετούς δημιουργούς. Πλέον όμως έχουμε είμαστε σε καλό σημείο. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα χάσουμε διαφορές, αλλά είμαστε σε καλό σημείο».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου