ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 25 Ιουλίου 2021

Λαουτάρο: "Πήγα σε ψυχολόγο για να σταματήσω να δέχομαι τόσες κίτρινες κάρτες"

Lautaro: "I went to a psychologist to stop receiving so many yellow cards"

Lautaro Martines admitted that he had to consult a psychologist in order to drastically reduce the number of yellow cards he received, while in the same interview he revealed the team that would like to end his career.

This week, Lautaro Martines did some training with Club Atletico Liniers, a team in which he took the first steps in his professional career, and from the training center he gave an interview through which he gave some interesting news to his fans and not only .

"I am at a very important stage in my career and this year I felt something I had not experienced before. I am happy and satisfied with my career, everything I do at Inter helps me with the national team.

I am improving in terms of fitness, I have trained carefully to be at the peak of my form. Working with my mentality was something complicated.

*** Λαουτάρο: "Πήγα σε ψυχολόγο για να σταματήσω να δέχομαι τόσες κίτρινες κάρτες"

Ο Λαουτάρο Μαρτίνες παραδέχτηκε πως χρειάστηκε να καταφύγει σε ψυχολόγο ώστε να μειώσει δραστικά τον αριθμό κίτρινων καρτών που έπαιρνε ενώ στην ίδια συνέντευξη αποκάλυψε την ομάδα που θα ήθελε να κλείσει την καριέρα του.

Αυτή την εβδομάδα ο Λαουτάρο Μαρτίνες έκανε κάποιες προπονήσεις με την Club Atletico Liniers, ομάδα στην οποία έκανε τα πρώτα βήματα στην επαγγελματική καριέρα του, και από το προπονητικό κέντρο της έδωσε μία συνέντευξη μέσα από την οποία έδωσε αρκετές ενδιαφέρουσες ειδήσεις στους φανς του και όχι μόνο.

"Είμαι σε ένα πολύ σημαντικό στάδιο στην καριέρα μου και φέτος ένιωσα κάτι που δεν είχα βιώσει στο παρελθόν. Είμαι χαρούμενος και ικανοποιοημένος με την καριέρα μου, ό,τι κάνω στην Ίντερ με βοηθάει με την εθνική ομάδα.

Βελτιώνομαι σε επίπεδο φυσικής κατάστασης, έχω προπονηθεί προσεκτικά για να βρεθώ στο πικ της φόρμας μου. Το να δουλέψω με την νοοτροπία μου ήταν κάτι το περίπλοκο.

Πηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου