ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 31 Ιουλίου 2021

Πίτι: «Θέλω να ξεκινήσω τα πρώτα μου προπονητικά βήματα»

Pitti: "I want to start my first training steps"

We learned about him because of Lamia A few months ago, his second passage from there was completed and now Pitti is thinking about his next professional step.

The dilemma is clear. On the one hand, to continue playing, on the other hand, to start somewhere as a coach. Speaking on the Cypriot website balla.com.cy, Pitti referred to the decision he is called upon to make.

Analytically:

Where do we find you now?

"I'm at home in Spain, undecided. I have to make a difficult decision this summer, whether to continue playing football or pursuing a coaching career. I want to continue playing, because I feel strong and in good physical condition, but on the other hand I also want to start my first training steps. The dilemma is great… ".

What is it like to play at 40? Or even more, if you decide to continue?

"It all depends on the passion with which you embrace your work. "I live football with great intensity and great passion and I always try to give my all and help my team both in the locker room and on the field."

Are you thinking of overcoming Buffon?

"If I decide to continue, it will be because I feel good about doing it. Buffon continues, because he feels good, he is a football legend. In the end, the decision on when a player will stop playing football should be made by the player himself, not by letting others decide for him. If a team wants you, it wants you because it still believes in you, regardless of your age. After all, many times age is just a number. "

Will it be difficult to change when you decide to hang up your shoes? To leave the footballer's career and become a coach?

"I am quite aware. I realize that at some point my football career will end, this is life. But there will always be motivation and challenges to stay alert. I understand that the next step, whenever this happens, belongs to the coach ".

Aren't you interested in another position, such as technical director or player manager?

"I like to be on the pitch, in training, close to the ball. It's what I do all my life, it's what I know how to do. "Becoming a technical director or manager does not motivate me, it does not seem very attractive to me".

Can we see you again in Cyprus? As a coach this time?

"It would be a very nice choice, I want to return to Cyprus as a coach! Sooner or later I believe that I will be in Cyprus as a coach of a team… ".

*** Πίτι: «Θέλω να ξεκινήσω τα πρώτα μου προπονητικά βήματα»

Τον μάθαμε λόγω Λαμίας… Πριν λίγους μήνες ολοκληρώθηκε το δεύτερο πέρασμά του από εκεί και πλέον ο Πίτι σκέφτεται το επόμενο επαγγελματικό του βήμα.

Το δίλημμα ξεκάθαρο. Από τη μία το να συνεχίζει να παίζει, από την άλλη το να ξεκινήσει κάπου ως προπονητής. Μιλώντας στην κυπριακή ιστοσελίδα balla.com.cy o Πίτι αναφέρθηκε στην απόφαση που καλείται να πάρει.

Αναλυτικά:

Πού σε βρίσκουμε τώρα;

«Είμαι στο σπίτι μου στην Ισπανία… αναποφάσιστος. Καλούμαι να πάρω μία δύσκολη απόφαση αυτό το καλοκαίρι, είτε να συνεχίσω να παίζω ποδόσφαιρο είτε να ακολουθήσω καριέρα προπονητή. Θέλω να συνεχίσω να παίζω, γιατί αισθάνομαι δυνατός και σε καλή φυσική κατάσταση, αλλά από την άλλη θέλω και να ξεκινήσω τα πρώτα μου προπονητικά βήματα. Μεγάλο το δίλημμα…».

Πώς είναι να παίζεις στα 40; Ή και περισσότερο, αν αποφασίσεις να συνεχίσεις;

«Όλα εξαρτώνται από το πάθος, με το οποίο αγκαλιάζεις τη δουλειά σου. Εγώ ζω το ποδόσφαιρο με μεγάλη ένταση και μεγάλο πάθος και πάντα προσπαθώ να τα δίνω όλα και να βοηθώ την ομάδα μου και μέσα στα αποδυτήρια και στο γήπεδο».

Σκέφτεσαι να ξεπεράσεις τον Μπουφόν;

«Αν αποφασίσω να συνεχίσω, θα είναι επειδή αισθάνομαι καλά για να το κάνω. Ο Μπουφόν συνεχίζει, γιατί αισθάνεται καλά, είναι ένας μύθος του ποδοσφαίρου. Στην τελική την απόφαση για το πότε θα σταματήσει ένας παίκτης το ποδόσφαιρο πρέπει να την πάρει ο ίδιος ο παίκτης, όχι να επιτρέψει σε άλλους να αποφασίσουν γι’ αυτόν. Αν μία ομάδα σε θέλει, σε θέλει επειδή σε πιστεύει ακόμη, ανεξάρτητα από την ηλικία σου. Εξάλλου πολλές φορές η ηλικία είναι απλά ένα νούμερο».

Θα είναι δύσκολη η αλλαγή, όταν αποφασίσεις να κρεμάσεις τα παπούτσια σου; Να αφήσεις την καριέρα του ποδοσφαιριστή και να γίνεις προπονητής;

«Είμαι αρκετά συνειδητοποιημένος. Αντιλαμβάνομαι ότι κάποια στιγμή η ποδοσφαιρική μου καριέρα θα τελειώσει, έτσι είναι η ζωή. Όμως, πάντα θα υπάρχουν κίνητρα και προκλήσεις για να διατηρούμαι σε εγρήγορση. Αντιλαμβάνομαι ότι το επόμενο βήμα, όποτε αυτό γίνει, είναι του προπονητή».

Δεν σε ενδιαφέρει κάποιο άλλο πόστο, όπως του τεχνικού διευθυντή ή του μάνατζερ παικτών;

«Εμένα μου αρέσει να είμαι μέσα στο γήπεδο, στις προπονήσεις, κοντά στη μπάλα. Είναι αυτό που κάνω σε όλη μου τη ζωή, είναι αυτό που ξέρω να κάνω. Το να γίνω τεχνικός διευθυντής ή μάνατζερ δεν μου δίνει κάποιο κίνητρο, δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα ελκυστικό».

Μπορεί να σε ξαναδούμε στην Κύπρο; Ως προπονητή αυτή τη φορά;

«Θα ήταν μία πολύ όμορφη επιλογή, θέλω να επιστρέψω στην Κύπρο ως προπονητής! Αργά ή γρήγορα πιστεύω πως θα είμαι στην Κύπρο ως προπονητής κάποιας ομάδας…».

Πηγή: Sportime.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου