ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 31 Μαΐου 2021

Αταμάν: «Για δύο χρόνια λέγαμε πως μπορούμε να τα καταφέρουμε και το κάναμε»

Ataman: "For two years we said we could do it and we did it"

Ergin Ataman spoke about the ... crazy two years of Anadolu Efes and the duo Saint Larkin - Vassilie Misic, after winning the Euroleague.

In detail what he said:

"For two years we said we could do it and we did it. I'm proud of my players.

We started the final with stress and made many mistakes. Then we found our rhythm.

As I said in the press conference, Larkin is one of my top players along with Misic. We missed Larkin in the semifinals, but today he won the match with Misic. "I am proud of my players, they did extremely well."

*** Αταμάν: «Για δύο χρόνια λέγαμε πως μπορούμε να τα καταφέρουμε και το κάναμε»

Ο Εργκίν Αταμάν μίλησε για την... τρελή διετία της Αναντολού Εφές και το δίδυμο Σέιν Λάρκιν - Βασίλιε Μίσιτς, μετά την κατάκτηση της Euroleague.

Αναλυτικά όσα είπε:

«Για δύο χρόνια λέγαμε πως μπορούμε να τα καταφέρουμε και το κάναμε. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου. 

Αρχίσαμε τον τελικό με άγχος και κάναμε πολλά λάθη. Μετά βρήκαμε τον ρυθμό μας. 

Όπως είπα και στη συνέντευξη Τύπου, ο Λάρκιν είναι ένας από τους κορυφαίους μου παίκτες μαζί με τον Μίσιτς. Μας έλειψε ο Λάρκιν στον ημιτελικό, αλλά σήμερα κέρδισε το ματς μαζί με τον Μίσιτς. Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου, τα πήγαν εξαιρετικά».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου