ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τρίτη 14 Μαΐου 2019

Μαχρέζ: «Είμαι πολύ χαρούμενος στη Σίτι»

Mahrez: "I'm very happy in City"

Riyadh Mahrez made a record for his first year in Manchester City, which ended with the title winning.


Algerian winger reported that his first year with "citizens" was not easy, but he was confident and progressed.

In his statements, Mahrez stressed: "It is not easy to get into a team that is ready and with players already playing.

This team did everything in last season. I knew it would not be easy in my first year, but I'm confident and I have no doubt about my quality.
I knew that if I had the chance I would grab her. I was skeptical about Brighton and helped the team. "

He also denied he planned to leave: "I am very happy here. I will not go anywhere else because I do not fight. It's in the game.

I must be strong and remain strong. It's part of my character, I never hide from things. "
====Μαχρέζ: «Είμαι πολύ χαρούμενος στη Σίτι»

Ο Ριγιάντ Μαχρέζ έκανε ένα απολογισμό για την πρώτη του χρονιά στη Μάντσεστερ Σίτι, η οποία κατέληξε με την κατάκτηση του τίτλου.

Ο Αλγερινός εξτρέμ ανέφερε ότι η πρώτη του χρονιά με τους «πολίτες» δεν ήταν εύκολη, όμως είχε αυτοπεποίθηση και προχώρησε.

Συγκεκριμένα στις δηλώσεις του ο Μαχρέζ τόνισε: «Δεν είναι εύκολο να έρχεσαι σε μια ομάδα που είναι έτοιμη και με παίκτες που ήδη παίζουν.

Αυτή η ομάδα έκανε τα πάντα την περσινή σεζόν. Ήξερα πως δεν θα ήταν εύκολο στην πρώτη μου χρονιά, αλλά έχω αυτοπεποίθηση και δεν έχω καμιά αμφιβολία για την ποιότητα μου.
Ήξερα πως αν όταν θα είχα την ευκαιρία μου θα την άρπαζα. Σκόραρα απέναντι στην Μπράιτον και βοήθησα την ομάδα».

Επίσης διέψευσε ότι σκοπεύει να φύγει: «Είμαι πολύ χαρούμενος εδώ. Δεν θα πάω κάπου αλλού γιατί δεν αγωνίζομαι. Είναι μέσα στο παιχνίδι.

Πρέπει να είμαι δυνατός και να παραμείνω δυνατός. Είναι κομμάτι του χαρακτήρα μου, ποτέ δεν κρύβομαι από τα πράγματα».
Πηγή: Sportime

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου