ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

Αποσύρεται από την εθνική Αργεντινής ο Ιγκουαΐν!

Argentina withdraws Higuain!

Higuain announced in an interview that he will not fight again with Argentina's jersey.


Gonzalo Higuain is pulling away from the Argentine national team.

"Pipita" in an interview with "FOX Sports" stressed: "My round with the national team was completed. I have spoken with Skalki and explained my reasoning. This decision I believe will do good to me. I am really calm and I feel confident about the decision I took. "

Chelsea's goal was to be called to Argentina by the Russian World Cup, with 75 national teams having 31 goals scored by the national team of his home country.
====Αποσύρεται από την εθνική Αργεντινής ο Ιγκουαΐν!

Ο Ιγκουαΐν ανακοίνωσε σε συνέντευξή του πως δεν θα αγωνιστεί ξανά με την φανέλα της Αργεντινής. 

Αποσύρεται από την εθνική Αργεντινής ο Γκονζάλο Ιγκουαΐν.

Ο «Πιπίτα» σε συνέντευξη που παραχώρησε στο «FOX Sports» τόνισε: «Ο κύκλος μου με την εθνική ομάδα ολοκληρώθηκε. Έχω μιλήσει με τον Σκαλόνι και το εξήγησα το σκεπτικό μου. Η απόφαση αυτή πιστεύω πως θα μου κάνει καλό. Είμαι πραγματικά ήρεμος και νιώθω σίγουρος για την απόφαση που πήρα». 

Ο φορ της Τσέλσι είχε να κληθεί σε αποστολή της Αργεντινής από το Μουντιάλ της Ρωσίας, ενώ με την εθνική ομάδα της πατρίδας του έχει «γράψει» 75 συμμετοχές με 31 γκολ.
Πηγή: Σπορ FM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου