Formula 1: Vettel considered retiring
2021 was a difficult year for Sebastian Vettel in Formula 1. The German moved to Aston Martin from Ferrari and managed to climb the podium only once.
The second podium he won in Hungary never counted, as he was excluded from the results due to a technical violation.In addition, it was the second consecutive year that the German driver failed to win a race, something he did systematically from 2008 until 2019. Aston Martin did not have the most competitive car and 2022 is very important for the British team.
This year, Vettel may not have had the motivation he wanted, but he insists that the flame for distinction inside him "burns" with intensity: "Sometimes you have to ask yourself what the meaning of all this is. It would be a lie to say that I have not considered retiring. But I do not continue to pass my messages. I would not be like that myself and I would not give 100%. If I do not feel the will and thirst in me and remain in the sport to pass my own messages, then I would betray the whole new generation that comes to the sport to live the dream. In the end, I can do a lot of things when I'm not competing. "But the flame is still burning strong inside me," the German told F1 Insider.
As for 2022 and Aston Martin's chances of being in the front row, Vettel said: "As an athlete, it bothers me and I want to do everything to have a fast car. But my life is not threatened by this, it is, say, a luxury problem. This does not mean, however, that I do not want to do everything in my own microcosm to win. Otherwise it would not make sense for me to be here. I am motivated, together with the team we want to improve and do what we can. The new regulations are a great opportunity for us. But at the same time we must remain realistic and see only ourselves. "
Vettel finished in 2021 in 12th place in the Formula 1 drivers' championship, while Aston Martin was in 7th place with 77 points.
*** Formula 1: O Φέτελ σκέφτηκε να αποσυρθεί
Το 2021 ήταν μια δύσκολη χρονιά για τον Σεμπάστιαν Φέτελ στη Formula 1. O Γερμανός μετακόμισε στην Aston Martin από τη Ferrari και κατάφερε να ανέβει μόλις μία φορά στο βάθρο των νικητών. Το δεύτερο βάθρο που πήρε στην Ουγγαρία δεν μέτρησε ποτέ, καθώς λόγω τεχνικής παράβασης αποκλείστηκε από τα αποτελέσματα.
Επιπλέον ήταν η δεύτερη συνεχόμενη χρονιά που ο Γερμανός οδηγός δεν κατάφερε να κερδίσει αγώνα, κάτι που έκανε συστηματικά από το 2008 μέχρι και το 2019. Η Aston Martin δεν είχε το πιο ανταγωνιστικό μονοθέσιο και το 2022 είναι πολύ σημαντικό για τη βρετανική ομάδα.
Μπορεί τη φετινή χρονιά ο Φέτελ να μην είχε το κίνητρο που ήθελε, όμως επιμένει πως η φλόγα για διάκριση μέσα του «καίει» με ένταση: «Μερικές φορές πρέπει να αναρωτηθείς μέσα σου ποιο είναι το νόημα όλου αυτού. Θα ήταν ψέματα αν έλεγα πως δεν έχω σκεφτεί να αποσυρθώ. Δεν συνεχίζω όμως για να περνάω τα μηνύματά μου. Δεν θα ήμουν έτσι ο εαυτός μου και δεν θα απέδιδα στο 100%. Αν δεν νιώθω μέσα μου τη θέληση και τη δίψα και παραμένω στο σπορ για να περνάω τα δικά μου μηνύματα, τότε θα πρόδιδα όλη τη νέα γενιά που έρχεται στο σπορ για να ζήσει το όνειρο. Στην τελική, μπορώ να κάνω αρκετά πράγματα όταν δεν θα αγωνίζομαι. Όμως η φλόγα καίει ακόμα δυνατά μέσα μου», δήλωσε ο Γερμανός στο F1 Insider.
Όσο για το 2022 και τις πιθανότητες της Aston Martin να βρίσκεται στις μπροστά θέσεις, ο Φέτελ δήλωσε: «Ως αθλητής, με ενοχλεί και θέλω να κάνω τα πάντα για να έχω ένα γρήγορο μονοθέσιο. Όμως δεν απειλείται η ζωή μου από αυτό, είναι ας πούμε ένα πρόβλημα πολυτελείας. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως δεν θέλω να κάνω τα πάντα στο δικό μου αγωνιστικό μικρόκοσμο για να κερδίσω. Αλλιώς δεν θα είχε νόημα να είμαι εδώ. Έχω κίνητρο, μαζί με την ομάδα θέλουμε να βελτιωθούμε και κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας. Οι νέοι κανονισμοί είναι μια μεγάλη ευκαιρία για εμάς. Όμως πρέπει παράλληλα να παραμείνουμε ρεαλιστές και να βλέπουμε μονάχα τους εαυτούς μας».
Ο Φέτελ ολοκλήρωσε το 2021 στη 12η θέση στο πρωτάθλημα οδηγών της Formula 1. Από τη μεριά της, η Aston Martin βρέθηκε στην 7η θέση με 77 βαθμούς.
Πηγή: Gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου