Bundesliga

Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Champions League: Ποιους θα 'πουλούσε' ο Έλληνας για να δει την ομάδα του στον τελικό


Champions League: Who will 'sell' the Greek to see his team in the final

What did the Greeks say in a pan-European survey by Mastercard on the occasion of the Champions League final.
Which folks are really stuck with the ball

"Your UEFA Champions League final team is playing but the date of the final falls on a major planned event. What are you doing?" Although the question is totally hypothetical, as the horizons do not seem to be likely to see a Greek team in the final of the top league organization, the Greeks seemed quite "foolhardy" in the pan-European research for Master Card's 12th Player.

10.2% of the 501 participating Greeks would "sell" the honeymoon to see the team in the final, endangering with eternal "slipper" in the worst or divorce in the best (what is better or worse is always subjective ). At the same risk, 21.6% said they preferred the final from celebrating an anniversary with his partner and even worse 17.8% of his birthday.
Among the multiple responses given by the Greek participants, 24% said they would not participate in scheduled holidays within Greece and 19.4% on vacation abroad. But we also have pretty good kids as 28.1% said they would not cancel any of the events or anniversaries they had planned. Among the most extreme in Europe are the Turks who would leave the honeymoon at 18.5%, and the Italians who would "sell" the birthday of a very close person to 45%.
The Mastercard survey hit other sensitive chords by putting the money factor in love for the team: "Imagine having a ticket to see, once in your life, your team playing in the Champions League final. Have you exchanged the ticket? " The Greeks responded to a heroic "with no amount" at 25.3% just above the pan-European condition, which is 24.8%. Non-fanatics also participated in the survey and this proves that there was a 14.8% of our compatriots who would "kill" them from 0 to 250 euros. As there is going to the NFIA and loans, there is a 13.6% junk for an amount of more than 12 thousand euros.
Surprisingly, people who are stuck with the ball and claim that they would not sell the ticket for any amount to see their team in the Champions League final are one of the poorest in Europe. The Ukrainians say it at 54.6% while the Romanians (39.2%) are well above the average. The Swedes (9%), the Germans (11.4%) and the Israelis (13.9%) are on the other hand.
Finally, among other things, there is the question of one million (at least): "You have the choice between picking up the joker or a final ticket to see your team, what would you choose?" . We always have the question, but above all, be honest. At a rate of 80%, the Greeks chose the joker and in a similar "sold" group. The most prolific in the survey, the Israelis (90.8%) and the two peoples who consider priceless to go to the final are the Ukrainians who disobeyed the joker at 65.5%, the Turks (44.4% ) And the Poles (43.2%).
Fouli Athanasiou, Marketing Manager of Mastercard for Greece, Cyprus and Malta, said: "The Champions League has offered many unforgettable moments in football, and the fans' contribution is very important in creating this magic. Mastercard's sponsorship in the institution embodies exactly this sporting spirit of inestimable value. "
===Champions League: Ποιους θα 'πουλούσε' ο Έλληνας για να δει την ομάδα του στον τελικό

Τι απάντησαν οι Έλληνες σε πανευρωπαϊκή έρευνα της Mastercard με αφορμή τον τελικό του Champions League. Ποιοι λαοί είναι πραγματικά κολλημένοι με την μπάλα

"Παίζει η ομάδα σου τελικό του UEFA Champions League αλλά η ημερομηνία του τελικού πέφτει επάνω σε ένα σημαντικό προγραμματισμένο γεγονός. Τι κάνεις;" Αν και εντελώς υποθετική η ερώτηση καθώς στον ορίζοντα δεν φαίνεται να υπάρχει πιθανότητα να δούμε ελληνική ομάδα στον τελικό της κορυφαίας διασυλλογικής οργάνωσης οι Έλληνες φάνηκαν αρκετά "παράτολμοι" στην πανευρωπαϊκή έρευνα για τον "12ο παίκτη" της Mastercard.

10,2% από τους 501 Έλληνες που συμμετείχαν θα "πουλούσαν" τον μήνα του μέλιτος για να δουν την ομαδάρα στον τελικό κινδυνεύοντας με αιώνια "παντόφλα" στην χειρότερη ή διαζύγιο στην καλύτερη (σ.σ. τι είναι καλύτερο ή χειρότερο είναι πάντα υποκειμενικό). Με το ίδιο ρίσκο, 21,6% δήλωσε ότι προτιμούν τον τελικό από τον εορτασμό μίας επετείου με την σύντροφο του και ακόμη χειρότερα το 17,8% από τα γενέθλια της.
Ανάμεσα στις πολλαπλές απαντήσεις που έδωσαν οι Έλληνες συμμετέχοντες 24% ανέφερε ότι δεν θα συμμετείχε σε προγραμματισμένες διακοπές εντός της Ελλάδας και 19,4% σε διακοπές στο εξωτερικό. Έχουμε όμως και αρκετά καλά παιδιά καθώς 28,1% ανέφερε ότι δεν θα ακύρωνε καμία από τις εκδηλώσεις ή επετείους που είχε προγραμματίσει. Από τους πιο ακραίους στην Ευρώπη είναι οι Τούρκοι οι οποίοι σε ποσοστό 18,5% θα άφηναν το γαμήλιο ταξίδι και οι Ιταλοί που σε 45% θα "πουλούσαν" τα γενέθλια ενός πολύ κοντινού τους προσώπου.
Η έρευνα της Mastercard χτύπησε και άλλες ευαίσθητες χορδές βάζοντας τον παράγοντα χρήμα απέναντι στην αγάπη για την ομάδα: "Φαντάσου ότι έχεις ένα εισιτήριο για να δεις, μια φορά στην ζωή σου την ομάδα σου να παίζει στον τελικό του Champions League. Με τι ποσό θα αντάλλασες το εισιτήριο;" Οι Έλληνες απαντήσαμε ένα ηρωικό "με κανένα ποσό" σε ποσοστό 25,3% λίγο πάνω από τον πανευρωπαϊκό όρο που είναι 24,8%. Στην έρευνα συμμετείχαν και μη φίλαθλοι και αυτό αποδεικνύεται ότι υπήρχε και ένα ποσοστό 14,8% των συμπατριωτών μας που θα το "σκότωναν" από 0 έως 250 ευρώ. Καθώς τρέχουν ΕΝΦΙΑ και δάνεια υπάρχει ένα 13,6% που τσάκιζε για ένα ποσό πάνω από 12 χιλιάδες ευρώ.
Έκπληξη προκαλεί ότι ο λαός που είναι κολλημένος με την μπάλα και υποστηρίζει ότι δεν θα πουλούσε για κανένα ποσό το εισιτήριο για να δει την ομάδα του στον τελικό του Champions League, είναι ένας από τους πιο φτωχούς στην Ευρώπη. Οι Ουκρανοί το δηλώνουν σε ποσοστό 54,6% ενώ πολύ πάνω από τον μέσο όρο είναι και οι Ρουμάνοι (39,2%). Στον αντίποδα βρίσκονται οι Σουηδοί (9%), οι Γερμανοί (11,4%) και οι Ισραηλινοί (13,9%).
Τέλος, μεταξύ των άλλων υπάρχει και η ερώτηση του 1 εκατομμυρίου (τουλάχιστον): "Έχεις την επιλογή ανάμεσα στο να πιάσεις το τζόκερ ή ενός εισιτηρίου στον τελικό για να δεις την ομάδα σου, τι θα διάλεγες;" .  Υποθετική πάντα η ερώτηση αλλά πάνω από όλα να είμαστε και ειλικρινείς. Σε ποσοστό που αγγίζει το 80% οι Έλληνες επιλέξαμε το τζόκερ και σε αντίστοιχο "πουλήσαμε" την ομάδα. Οι πιο φιλοχρήματοι στην έρευνα οι Ισραηλινοί (90,8%) και στον αντίποδα οι δύο λαοί  που θεωρούν ανεκτίμητη εμπειρία το να πάνε στον τελικό είναι οι Ουκρανοί οι οποίοι περιφρόνησαν το τζόκερ σε ποσοστό 65,5%, οι Τούρκοι (44,4%) και οι Πολωνοί (43,2%).
Με αφορμή την έρευνα η Φούλη Αθανασίου, Marketing Director της Mastercard για Ελλάδα, Κύπρο και Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Το Champions League έχει προσφέρει πολλές αξέχαστες στιγμές στο ποδόσφαιρο, και η συμβολή των φιλάθλων είναι πολύ σημαντική στη δημιουργία αυτής της μαγείας. Η χορηγία της Mastercard στον θεσμό ενσαρκώνει ακριβώς αυτό το αθλητικό πνεύμα ανεκτίμητης αξίας».
Πηγή: News247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου