Double "green" reinforcement for Kifissia!
Kifissia acquires two young footballers from Panathinaikos, in order to strengthen itself in the position under the posts, but also in defense.
Kifissia receives a "package" of two players from Panathinaikos after the agreement reached for children from the "clover" academies.
More specifically, Lucas Stamellos, born in 2008, who plays as a goalkeeper, will move to Sebastian Leto's team.
For this one, a co-ownership regime (50%-50%) will apply between the two clubs.
In addition, the young (2007) stopper, Nektarios Kaloskamis, will also move to Kifissia on loan.
*** Διπλή «πράσινη» ενίσχυση για την Κηφισιά!Η Κηφισιά αποκτά δυο νεαρούς ποδοσφαιριστές από τον Παναθηναϊκό, ώστε να ενισχυθεί στη θέση κάτω απ' τα δοκάρια, αλλά και στην άμυνα.
Η Κηφισιά παίρνει «πακέτο» δυο παικτών από τον Παναθηναϊκό μετά τη συμφωνία που επιτεύχθηκε για παιδιά των ακαδημιών του «τριφυλλιού».
Πιο συγκεκριμένα, στην ομάδα του Σεμπάστιαν Λέτο θα μετακινηθεί ο γεννηθέντας το 2008, Λουκάς Σταμέλλος, που αγωνίζεται στη θέση του τερματοφύλακα.
Για τον συγκεκριμένο, θα ισχύσει καθεστώς συνιδιοκτησίας (50%-50%) ανάμεσα στους δύο συλλόγους.
Επιπλέον, θα μετακινηθεί δανεικός στην Κηφισιά και ο νεαρός (2007) στόπερ, Νεκτάριος Καλοσκάμης.
Πηγή: SportFM.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου