Donis: “Our problem was the creation - The journey was good though”
Donis: “Our problem was the creation - The journey was good though”
Georgos Donis spoke about his team’s poor performance in creating the phases in their game with Cape Verde.
The Saudi Arabia coach, however, when assessing the team he coaches’ presence in the tournament, spoke of a good journey and thanked his players.
“We were very bad at creating actions. You can’t win a game like that. We had problems putting pressure on Cape Verde’s defense, except for a short period in the second half. Our offensive line was not doing well,” he said and added:
“Our biggest problem today was creation and that was obvious. It was not what we wanted, because when we played in a match like this against a team more or less at the same level as us, our level was not good. That is worrying. The journey was good and I would like to thank the players.”
*** Δώνης: «Το πρόβλημά μας ήταν η δημιουργία - Το ταξίδι ήταν καλό όμως»Ο Γιώργος Δώνης μίλησε μετά την αναμέτρησης της Σαουδικής Αραβίας με το Πράσινο Ακρωτήριο.
Δώνης: «Το πρόβλημά μας ήταν η δημιουργία - Το ταξίδι ήταν καλό όμως»
Για την κακή λειτουργία της ομάδας του στη δημιουργία των φάσεων στο παιχνίδι της με το Πράσινο Ακρωτήριο μίλησε ο Γιώργος Δώνης.
Ο προπονητής της Σαουδικής Αραβίας παρόλα αυτά, κάνοντας έναν απολογισμό για την παρουσία της ομάδας που προπονεί στη διοργάνωση έκανε λόγο για ένα ταξίδι καλο και ευχαρίστησε τους παίκτες του.
«Ήμασταν πολύ κακοί στη δημιουργία δράσεων. Δεν μπορεί κανείς να κερδίσει ένα παιχνίδι με αυτόν τον τρόπο. Είχαμε προβλήματα να ασκήσουμε πίεση στην άμυνα του Πράσινου Ακρωτηρίου, εκτός από ένα σύντομο χρονικό διάστημα στο δεύτερο ημίχρονο. Η επιθετική μας γραμμή δεν τα πήγαινε καλά», ανέφερε και πρόσθεσε:
«Το μεγαλύτερο πρόβλημά μας σήμερα ήταν η δημιουργία και αυτό ήταν προφανές. Δεν ήταν αυτό που θέλαμε, γιατί όταν παίζαμε σε έναν τέτοιο αγώνα εναντίον μιας ομάδας λίγο πολύ στο ίδιο επίπεδο με εμάς, το επίπεδό μας δεν ήταν καλό. Αυτό προκαλεί ανησυχία. Το ταξίδι ήταν καλό και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους παίκτες».
Πηγή: SportFM.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου