World Cup 2026: Taremi lashes out at FIFA – “They didn’t do anything for us, they want Iran to be disqualified”
Iran drew 1-1 with Egypt and finished third in Group 7, forcing them to wait until the group stage finale to see if they will continue in the knockout stages, with Mehdi Taremi lashing out at FIFA for its treatment of his country and expressing his view that some want them to be disqualified.
Iran completed its World Cup group stage undefeated after drawing with New Zealand (2-2) and Belgium (0-0) and not losing to Egypt (1-1) in a thrilling match, but with the three points it collected in Group 7, it remained third and will have to wait 24 hours to find out if it will continue in the knockout games.
And this is because it will have to complete the 12 group stage schedule to see if it will be among the eight best third-place teams, with Iran national team captain Mehdi Taremi, however, leaving aside the competitive aspect and strongly criticizing FIFA and its president, Gianni Infantino, for the treatment his country has received throughout the tournament.
Most of his complaints had to do with the incredible hardship that the Iranian delegation is experiencing since they cannot reside in America (due to the war situation between the US and Iran and the related bans imposed on them by the Trump administration upon their entry into the country for the World Cup), with the 33-year-old Olympiacos striker making it clear that the promises made by the Iranians at the beginning of the tournament, for a gradual improvement in the situation, have not been kept in the slightest.
“Since the beginning of the World Cup, we have been complaining about the conditions we faced in this tournament. This is a disastrous World Cup, disastrous.
As professional players in a professional competition, playing in these conditions, it is not right or fair. If FIFA thinks this is fair, then good for them, but in our opinion, it is not fair.
Who wants to help us? Nobody is helping, nobody. Who should solve this problem for us? Who? FIFA? I don’t know. The USA? I don’t know. Just give me a name.
FIFA president Gianni Infantino came to our dressing room after the first match against New Zealand and said we would solve all the problems, but in reality, FIFA did nothing,” the experienced striker said.
Asked whether he believed that the World Cup organizers, including FIFA and American officials, would prefer Iran to be excluded from the tournament, he said: “We have to fight everything here. I don’t know if the world wants that or not, but from our perspective, yes, I think they want it that way.”
It is noted that after the match against Egypt, the Iranian team had to return to Tijuana immediately, since due to the country’s Cold War relationship with the US, Taremi and his teammates are not allowed to remain in Seattle.
*** Μουντιάλ 2026: Ξέσπασμα Ταρέμι κατά FIFA – “Δεν έκανε το παραμικρό για εμάς, θέλουν να αποκλειστεί το Ιράν”
Το Ιράν αναδείχτηκε ισόπαλο 1-1 με την Αίγυπτο και κατέλαβε την τρίτη θέση στον 7ο όμιλο που το υποχρεώνει να περιμένει μέχρι το φιναλε της φάσης των ομίλων για να δει αν θα συνεχίσει στα νοκ-άουτ, με τον Μεχντί Ταρέμι να ξεσπάει με δηλώσεις του κατά της FIFA για την αντιμετώπισή της προς τη χώρα του και να εκφράζει την άποψή του πως κάποιοι θέλουν τον αποκλεισμό τους.
Το Ιράν ολοκλήρωσε αήττητο την παρουσία του στη φάση των ομίλων του Μουντιάλ αφού μετά από τις ισοπαλίες με Νέα Ζηλανδία (2-2) και Βέλγιο (0-0) δεν έχασε ούτε από την Αίγυπτο (1-1) σε ένα συγκλονιστικό ματς, όμως με τους τρεις βαθμούς που συγκέντρωσε στον 7ο όμιλο έμεινε τρίτο και θα χρειαστεί να περιμένει ένα 24ωρο για να μάθει αν θα συνεχίσει στα νοκ-άουτ παιχνίδια.
Και αυτό γιατί θα πρέπει να κλείσει το πρόγραμμα των 12 ομίλων για να δει αν θα βρίσκεται μεταξύ των οκτώ καλύτερων τρίτων, με τον αρχηγό της εθνικής Ιράν, Μεχντί Ταρέμι, να αφήνει πάντως στην άκρη το αγωνιστικό σκέλος και να ασκεί έντονη κριτική στην FIFA και στον πρόεδρό της, Τζάνι Ινφαντίνο, για την αντιμετώπιση που έχει η χώρα του καθόλη τη διάρκεια του τουρνουά.
Τα περισσότερα παράπονά του είχαν να κάνουν με την απίστευτη ταλαιπωρία που υφίσταται η αποστολή του Ιράν αφού δεν μπορεί να διαμένει στην Αμερική (λόγω της εμπόλεμης κατάστασης μεταξύ των ΗΠΑ και του Ιράν και των σχετικών απαγορεύσεων που τους έχει επιβάλλει η κυβέρνηση Τραμπ κατά την είσοδό τους στη χώρα για το Μουντιάλ), με τον 33χρονο στράικερ του Ολυμπιακού να ξεκαθαρίζει πως οι υποσχέσεις που πήραν οι Ιρανοί στην αρχή του τουρνουά, για σταδιακή βελτίωση της κατάστασης δεν έχουν τηρηθεί στο ελάχιστο.
“Από την αρχή του Παγκοσμίου Κυπέλλου, παραπονιόμαστε για τις συνθήκες που αντιμετωπίσαμε σε αυτό το τουρνουά. Αυτό είναι ένα καταστροφικό Παγκόσμιο Κύπελλο, καταστροφικό.
Ως επαγγελματίες παίκτες σε μια επαγγελματική διοργάνωση,παίζοντας υπό αυτές τις συνθήκες, δεν είναι σωστό ή δίκαιο. Αν η FIFA πιστεύει ότι αυτό είναι δίκαιο, τότε είναι καλό για αυτούς, αλλά κατά την άποψή μας, δεν είναι δίκαιο.
Ποιος θέλει να μας βοηθήσει; Κανείς δεν βοηθάει, κανείς. Ποιος πρέπει να λύσει αυτό το πρόβλημα για εμάς; Ποιος; Η FIFA; Δεν ξέρω. Οι ΗΠΑ; Δεν ξέρω. Απλώς πείτε μου ένα όνομα.
Ο πρόεδρος της FIFA, Τζάνι Ινφαντίνο, ήρθε στα αποδυτήριά μας μετά τον πρώτο αγώνα εναντίον της Νέας Ζηλανδίας και είπε ότι θα λύσουμε όλα τα προβλήματα, αλλά στην πραγματικότητα, η FIFA δεν έκανε τίποτα”, δήλωσε χαρακτηριστικά ο έμπειρος στράικερ.
Σε ερώτηση δε για το αν πιστεύει πως οι διοργανωτές του Παγκοσμίου Κυπέλλου, συμπεριλαμβάνοντας σε αυτούς την FIFA και τους Αμερικανούς αξιωματούχους, προτιμούν να αποκλειστεί το Ιράν από τη διοργάνωση, είπε: “Πρέπει να πολεμήσουμε τα πάντα εδώ. Δεν ξέρω αν ο κόσμος το θέλει αυτό ή όχι, αλλά από τη δική μας οπτική γωνία, ναι, νομίζω ότι το θέλουν έτσι”.
====
Σημειώνεται πως μετά από την ολοκλήρωση του αγώνα με την Αίγυπτο η αποστολή του Ιράν έπρεπε να επιστρέψει άμεσα στην Τιχουάνα, αφού λόγω της ψυχροπολεμικής σχέσης της χώρας με τις ΗΠΑ δεν επιτρέπεται στον Ταρέμι και στους συμπαίκτες του να παραμείνουν στο Σιάτλ.
Πηγή: Sport 24.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου