ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2024

Παβλένκα: «Ο Κοτάρσκι είναι ξεκάθαρα το No1»

Pavlenka: "Kotarski is clearly No1"

Jiri Pavlenka's comments about Dominik Kotarski were appalling, with the new transfer acquisition of PAOK simultaneously referring to his choice to move to Dikefalos.

In detail what he said to the NOVA camera:

About his first days in Thessaloniki:

"I feel very good to be here. I'm excited, I want to start taking a more active role. Thessaloniki is really an excellent city, the team is very good, so I am very happy to be here."

On what brought him to PAOK, after seven years in the Bundesliga:

"I had a very difficult season last year. I had two injuries. I lost my place at Werder Bremen, I lost my place in the national team. It's been a tough year for me. In the summer I had various proposals that for some reason did not go ahead. PAOK came at the last minute and I'm really happy to be here."

On how he feels about being paired with Kotarski:

"I have seen Dominic, he is an excellent goalkeeper. I have seen several highlights of it. Ok, I'm in Thessaloniki for a few days. He is clearly the number "1" of the team. He's young, I'm here now and I can push him to be better. So can he push me to be better. However, my coexistence with him is short and I cannot say more things now.

For the first taste that Toumba gives him:

"I saw him in the game with Aris and FCSB, they are excellent. I'm used to playing with great fans in my career. That will happen here too. It's one of the best, if not the best, in the country and I can't wait to experience it."

Regarding the reaction that PAOK should make:

"The team had good performances in the last three games. He didn't play badly, but to get the results you have to score. So I think that's where we have to focus, to score more, to get the wins and keep giving points to the team."

For Levadeiakos:

"We have to stay focused on our game. I believe that Levadeakos will play defensively. One of his strong ways to score is on the counter attack. So I think they will look for counter attacks. We will have to be focused and I think if we do that and come into the game strong, we will manage to get the victory."

*** Παβλένκα: «Ο Κοτάρσκι είναι ξεκάθαρα το No1»

Αποθεωτικά ήταν τα σχόλια του Γίρι Παβλένκα για τον Ντόμινικ Κοτάρσκι, με το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΠΑΟΚ να αναφέρεται συγχρόνως στην επιλογή του να μετακομίσει στον Δικέφαλο.

Αναλυτικά όσα δήλωσε στην κάμερα της NOVA:

Για τις πρώτες του μέρες στη Θεσσαλονίκη:

«Νιώθω πάρα πολύ καλά που βρίσκομαι εδώ. Είμαι ενθουσιασμένος, θέλω να ξεκινήσω να έχω πιο ενεργό ρόλο. Πραγματικά η Θεσσαλονίκη είναι εξαιρετική πόλη, η ομάδα είναι πολύ καλή, οπότε είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι εδώ».

Για το τι τον έφερε στον ΠΑΟΚ, μετά από μια επταετία στην Bundesliga:

«Είχα μια πολύ δύσκολη σεζόν πέρυσι. Είχα δύο τραυματισμούς. Έχασα τη θέση μου στη Βέρντερ Βρέμης, έχασα τη θέση μου στην εθνική. Ήταν μια δύσκολη χρονιά για μένα. Το καλοκαίρι είχα διάφορες προτάσεις που για κάποιον λόγο δεν προχώρησαν. Ήρθε αυτή του ΠΑΟΚ την τελευταία στιγμή και είμαι πραγματικά χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ».

Για το πως νιώθει που θα είναι δίδυμο με τον Κοτάρσκι:

«Έχω δει τον Ντόμινικ, είναι εξαιρετικός τερματοφύλακας. Έχω δει αρκετά highlights του. Οκ, είμαι λίγες μέρες στη Θεσσαλονίκη. Είναι ξεκάθαρα το νούμερο “1” της ομάδας. Είναι νέος, εγώ είμαι πλέον εδώ και μπορώ να τον πιέσω να γίνει καλύτερος. Το ίδιο και αυτός μπορεί να με πιέσει για να γίνω καλύτερος. Ωστόσο, είναι μικρή η συνύπαρξη μου μαζί του και δεν μπορώ να πω περισσότερα πράγματα τώρα».

Για την πρώτη γεύση που του αφήνει η Τούμπα:

«Του είδα στο παιχνίδι με τον Άρη και την FCSB, είναι εξαιρετικοί. Έχω συνηθίσει στην καριέρα μου να αγωνίζομαι με εξαιρετικούς οπαδούς στο πλευρό μου. Αυτό θα συμβεί και εδώ. Είναι από τους καλύτερους, αν όχι οι καλύτεροι στη χώρα και ανυπομονώ να το ζήσω».

Για την αντίδραση που πρέπει να βγάλει ο ΠΑΟΚ:

«H ομάδα είχε καλές εμφανίσεις στα τρία τελευταία παιχνίδια. Δεν έπαιξε άσχημα, αλλά για να πάρεις τα αποτελέσματα πρέπει να σκοράρεις. Οπότε πιστεύω ότι εκεί πρέπει να εστιάσουμε, να σκοράρουμε περισσότερο, να παίρνουμε τις νίκες και να συνεχίσουμε να δίνουμε βαθμούς στην ομάδα».

Για τον Λεβαδειακό:

«Πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι στο παιχνίδι μας. Πιστεύω ότι ο Λεβαδειακός θα παίξει αμυντικά. Ένας από τους δυνατούς τρόπους που έχει για να σκοράρει είναι στις αντεπιθέσεις. Οπότε νομίζω ότι θα ψάξουν τις κόντρα επιθέσεις. Εμείς θα πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι και νομίζω ότι αν το κάνουμε αυτό και μπούμε δυνατά στο παιχνίδι, θα καταφέρουμε να πάρουμε και τη νίκη».

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου