ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 29 Απριλίου 2024

Ντουράντ: «Αγαπημένος μου παίκτης ο Έντουαρντς»

Durant: "Edwards is my favorite player"

Kevin Durant deified Anthony Edwards.

With the best words, Kevin Durant spoke about Anthony Edwards shortly after the Suns were eliminated by the Timberwolves 4-0 in the first round of the playoffs.

"I'm impressed with him. He is my favorite player to watch in the league. I love everything from him. He has grown a lot since entering the NBA and is only 22 years old. His love for the game shines through, maybe that's why I like him so much," said the legendary forward.

The young Minnesota star took the compliments in a… special way. “I have a lot of respect for KD. I can't wait to play together this summer on Team USA, to trash talk him a little and remind him that I sent him home," said "Ant" jokingly.

*** Ντουράντ: «Αγαπημένος μου παίκτης ο Έντουαρντς»

Ο Κέβιν Ντουράντ αποθέωσε τον Άντονι Έντουαρντς.

Με τα καλύτερα λόγια μίλησε ο Κέβιν Ντουράντ για τον Άντονι Έντουαρντς λίγο μετά τον αποκλεισμό των Σανς από τους Τίμπεργουλβς με 4-0 στον πρώτο γύρο των playoffs.

«Είμαι εντυπωσιασμένος μαζί του. Είναι ο αγαπημένος μου παίκτης να παρακολουθώ στη λίγκα. Λατρεύω τα πάντα από αυτόν. Έχει μεγαλώσει πολύ από τότε που μπήκε στο ΝΒΑ και είναι μόλις 22 ετών. Η αγάπη του για το παιχνίδι λάμπει, ίσως γι’ αυτό μου αρέσει τόσο πολύ», είπε ο θρυλικός φόργουορντ.

Ο νεαρός σταρ της Μινεσότα υποδέχτηκε τα κομπλιμέντα με… ιδιαίτερο τρόπο. «Έχω μεγάλο σεβασμό για τον KD. Ανυπομονώ να παίξουμε μαζί το καλοκαίρι στην Team USA, να του κάνω και λίγο trash talking και να του θυμίσω πως τον έστειλα σπίτι», είπε χαριτολογώντας ο «Ant».

Πηγή: SportFM.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου