ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Παρασκευή 29 Μαρτίου 2024

Τζόκοβιτς: «Δεν έχω ιδέα για το ποιος θα είναι ο νέος μου προπονητής ή για το αν θα υπάρξει κάποιος»

Djokovic: "I have no idea who my new coach will be or if there will be one"

Novak Djokovic spoke for the first time about the end of his partnership with Goran Ivanisevic on Thursday in Belgrade. The Serb did not reveal the name of his new coach, as many expected. He said he will continue without a coach for a short period of time in order to assess his needs.

"First of all, Goran is a lifelong friend, mine and my family's. He is a dear person to me and the end of our collaboration does not mean the end of our friendship. Our breakup was positive, as positive as a breakup can be. We've reached a point where we've exhausted our partnership after almost five years," Nole noted at the press conference dedicated to his childhood mentor Niki Pilic, adding:

"Together we've made history in the sport, won Slams and finished years at world No. 1, but we've also been through trials and tribulations with my disqualification from the US Open, my expulsion from Australia.

I will always remember that he was by my side as a person first and foremost and for bringing the right values to our relationship. This kind of chemistry was followed by great results. I wish Goran the best."

Regarding the future, he said: "I still don't have a clear idea of who my new coach will be or if there will be someone. I've had coaches since I was a kid and now I try to listen to what I need. I feel like I need it to make me feel more comfortable. You will be notified in case someone joins the group"

*** Τζόκοβιτς: «Δεν έχω ιδέα για το ποιος θα είναι ο νέος μου προπονητής ή για το αν θα υπάρξει κάποιος»

O Nόβακ Τζόκοβιτς μίλησε για πρώτη φορά για το τέλος της συνεργασίας του με τον Γκόραν Ιβανίσεβιτς, την Πέμπτη στο Βελιγράδι. Ο Σέρβος δεν αποκάλυψε το όνομα του νέου του προπονητή, όπως πολλοί περίμεναν. Είπε ότι θα συνεχίσει χωρίς προπονητή για ένα μικρό χρονικό διάστημα προκειμένου να αξιολογήσει τις ανάγκες του. 

«Πρώτα απ όλα, ο Γκόραν είναι φίλος ζωής, δικός μου και της οικογένειας μου. Είναι ένας αγαπημένος άνθρωπος για μένα και το τέλος της συνεργασίας μας δεν σημαίνει και το τέλος της φιλίας μας. Ο χωρισμός μας ήταν θετικός, όσο θετικός μπορεί να είναι ένας χωρισμός. Φτάσαμε σε ένα σημείο που ήμασταν εξαντλήσαμε τη συνεργασία μας μετά από σχεδόν πέντε χρόνια», σημείωσε ο Νόλε στη συνέντευξη Τύπου που ήταν αφιερωμένη στον μέντορα των παιδικών του χρόνων Νίκι Πίλιτς και πρόσθεσε: 

«Μαζί γράψαμε ιστορία στον άθλημα, κερδίσαμε Σλαμς και ολοκληρώσαμε χρονιές στο Νο 1 του κόσμου, αλλά περάσαμε δοκιμασίες και αναταραχές επίσης με τον αποκλεισμό μου στο US Open, την  απέλαση μου από την Αυστραλία. 

Θα θυμάμαι πάντα ότι ήταν δίπλα μου ως άνθρωπος πρώτα και πάνω απ’ όλα και για το ότι έφερε τις σωστές αξίες στη σχέση μας. Αυτού του είδους τη χημεία ακολούθησαν σπουδαία αποτελέσματα. Εύχομαι στον Γκόραν τα καλύτερα».

Αναφορικά με το μέλλον απεφάνθη: «Ακόμα δεν έχω ξεκάθαρη ιδέα για το ποιος θα είναι ο νέος μου προπονητής ή για το αν θα υπάρξει κάποιος. Είχα προπονητές από τότε που ήμουν παιδί και τώρα προσπαθώ να αφουγκραστώ τι χρειάζομαι. Νιώθω ότι χρειάζομαι ότι με κάνει να αισθάνομαι πιο άνετα. Θα ενημερωθείτε σε περίπτωση που κάποιος ενσωματωθεί στην ομάδα»

Πηγή: SDNA.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου