ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Τετάρτη 31 Αυγούστου 2022

Ρέτσος: «Κάτι άφησα στη μέση, ο Ολυμπιακός είναι το σπίτι μου» (vid)

Retsos: "I left something in the middle, Olympiacos is my home" (vid)

Panagiotis Retsos wears the red and white shirt again. The one he wore for the first time and lived his dream.

The 24-year-old officially became a member of the Piraeus family again, after the formal part of his transfer to Olympiakos was completed. Panagiotis Retsos had come to Athens in the early hours of Monday (29/08), after an agreement had already been reached between the two sides, as Gazzetta had informed you.

The Greek stopper even sent his own message through the Olympiakos camera.

"My first jersey was red and white, it was my dream. I had unforgettable moments, but I left something in the middle. When I stepped on this grass, on this field I knew I belonged here. Olympiacos is my home. I returned. This is my home."

*** Ρέτσος: «Κάτι άφησα στη μέση, ο Ολυμπιακός είναι το σπίτι μου» (vid)

Ο Παναγιώτης Ρέτσος φοράει και πάλι την ερυθρόλευκη φανέλα. Αυτήν που φόρεσε για πρώτη φορά και έζησε το όνειρό του.

Επίσημα μέλος της οικογένειας των Πειραιωτών έγινε και πάλι ο 24χρονος, αφού ολοκληρώθηκε και το τυπικό σκέλος της μεταγραφής του στον Ολυμπιακό. Ο Παναγιώτης Ρέτσος είχε έρθει στην Αθήνα τα ξημερώματα της Δευτέρας (29/08), αφότου είχε ήδη επέλθει συμφωνία μεταξύ των δύο πλευρών, όπως σας είχε ενημερώσει το Gazzetta.

Ο Έλληνας στόπερ μάλιστα έστειλε το δικό του μήνυμα έσω της κάμερας του Ολυμπιακού.

«Η πρώτη μου φανέλα ήταν ερυθρόλευκη, ήταν το όνειρό μου. Έζησα αξέχαστες στιγμές, όμως, κάτι άφησα στη μέση. Όταν πάτησα αυτό το χορτάρι, σ' αυτό το γήπεδο ήξερα ότι ανήκω εδώ. Ο Ολυμπιακός είναι το σπίτι μου. Επέστρεψα. Εδώ είναι το σπίτι μου».

Πηγή: Gazzetta.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου