ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Σάββατο 30 Απριλίου 2022

Μίτσελ: «Έχω νοοτροπία νικητή, δεν έχω σκεφτεί την ανταλλαγή ακόμη»

Mitchell: "I have a winner mentality, I have not thought about exchanging yet"

Spida is uncertain about his future in Jazz!

After the new elimination from the Playoffs, the next day for the Utah body looks… blurred, as its big star, Donovan Mitchell, looks tired from the continuous disappointments.

He hinted at this when asked if he had in mind the possibility of an exchange, stressing that:

"I will think about it in a week but at the moment, I do not have anything in mind. To be honest with you, no. I said it during the season. "My mentality is to win."

*** Μίτσελ: «Έχω νοοτροπία νικητή, δεν έχω σκεφτεί την ανταλλαγή ακόμη»

Αβέβαιος για το μέλλον του στους Τζαζ είναι ο Spida!

Μετά τον νέο αποκλεισμό από τα Playoffs, η επόμενη μέρα για τον οργανισμό της Γιούτα μοιάζει… θολή, καθώς το μεγάλο της αστέρι, Ντόνοβαν Μίτσελ, μοιάζει κουρασμένος από τις συνεχόμενες απογοητεύσεις.

Αυτό άφησε να εννοηθεί όταν ρωτήθηκε και για το αν έχει στο μυαλό του το ενδεχόμενο ανταλλαγής, τονίζοντας πως:

«Θα το σκεφτώ σε μια εβδομάδα όμως αυτή τη στιγμή, δεν έχω στο μυαλό μου κάτι. Για να είμαι ειλικρινής μαζί σας, όχι. Το είπα και κατά τη διάρκεια της σεζόν. Η νοοτροπία μου είναι να κερδίζω».

Πηγή: Novasports.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου