ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Κυριακή 30 Αυγούστου 2020

Μουρίνιο: «Δεν είναι εμπόδιο η ηλικία, είμαι ακόμα νέος ως προπονητής»

Mourinho: "Age is not an obstacle, I am still young as a coach"

Jose Mourinho still feels young as a coach, who stressed that he does not consider age an obstacle.

There are many who think that the 57-year-old Portuguese coach might have to retire, but he makes sure to respond to his critics in the best way.

He clarified that he still has a lot to give and Mourinho said about it:

"I am still young. People think I'm old because I've been at this level since 2002. And yet, I'm not very old, basically, I'm very young as a football coach. It's the kind of work you do best with experience and not worse. I now have more control over my emotions. I think differently, I decide better. I believe, as a coach, the older you are the more experience. Your mind needs to work better. You do not need to run for 90 minutes, but think. So the coach gets better until he loses motivation ".

*** Μουρίνιο: «Δεν είναι εμπόδιο η ηλικία, είμαι ακόμα νέος ως προπονητής»

Aκόμα νέος ως προπονητής αισθάνεται ο Ζοζέ Μουρίνιο, ο οποίος τόνισε πως δεν θεωρεί εμπόδιο την ηλικία.

Αρκετοί είναι αυτοί που θεωρούν ότι ο 57χρονος Πορτογάλος προπονητής ίσως θα έπρεπε να αποσυρθεί, αλλά ο ίδιος φροντίζει να απαντά στους επικριτές του με τον καλύτερο τρόπο. 

Ξεκαθάρισε πως έχει ακόμα πολλά να δώσει και είπε σχετικά ο Μουρίνιο: 

«Είμαι νέος ακόμη. Οι άνθρωποι πιστεύουν ότι είμαι γέρος επειδή είμαι σε αυτό το επίπεδο από το 2002. Κι όμως, δεν είμαι πολύ μεγάλος, βασικά, είμαι πολύ νέος ως προπονητής ποδοσφαίρου. Είναι το είδος της δουλειάς που γίνεσαι καλύτερος με την εμπειρία και όχι χειρότερος. Ελέγχω πια περισσότερα τα συναισθήματά μου. Σκέφτομαι διαφορετικά, αποφασίζω καλύτερα. Πιστεύω, ως προπονητής, όσο πιο μεγάλος είσαι τόσο μεγαλύτερη η εμπειρία. Το μυαλό σου πρέπει να λειτουργεί καλύτερα. Δεν χρειάζεται να τρέχεις για 90 λεπτά, αλλά να σκέφτεσαι. Άρα ο προπονητής γίνεται καλύτερος μέχρι να χαθεί το κίνητρο». 

Πηγή: SDNA.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου