ΓΑΙΑ ΕΝ ΕΛΕΙ

Αθλητικά Νέα επί το πλείστον και άλλα τυχόν θέματα της τρέχουσας επικαιρότητας.

Live Skcorer

Δευτέρα 24 Σεπτεμβρίου 2018

Πογκμπά: «Επίθεση, επίθεση, επίθεση»

Ο Πολ ΠογκμπάPugba: "Attack, Attack, Attack"
   
Paul Pogba continued his informal ... against Zoye Mourinho, after Manchester United's new loss of points, against Wolves in Old Trafford.


The Portuguese midfielder criticized his players, and Pugba at the first opportunity raised his ... glove.

"When we play home we must be in the offensive. Opponents are afraid of seeing United attack. This is our fault. I can not tell you what it is that is wrong. I am a player. It's not my subject. I'm not the coach, so I can not answer. We have to have more choices, but I can not say something because I am a player, "commented Pugba, leaving insinuating for Mourinho's tactic.
===Πογκμπά: «Επίθεση, επίθεση, επίθεση»
   
Ο Πολ Πογκμπά συνέχισε την άτυπη… κόντρα του με τον Ζοσέ Μουρίνιο, μετά τη νέα απώλεια βαθμών της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, κόντρα στην Γουλβς στο Ολντ Τράφορντ.

Ο πορτογάλος τεχνικός μετά την λήξη του ματς άσκησε έντονη κριτική στους παίκτες του και ο Πογκμπά στην πρώτη ευκαιρία σήκωσε το…γάντι.


«Όταν παίζουμε εντός έδρας πρέπει να βρισκόμαστε στην επίθεση. Οι αντίπαλοι φοβούνται όταν βλέπουν τη Γιουνάιτεντ να επιτίθεται. Αυτό είναι το λάθος μας. Δεν μπορώ να σας πω εγώ τι φταίει που αυτό δεν συμβαίνει. Εγώ είμαι παίκτης. Δεν είναι δικό μου θέμα. Δεν είμαι ο προπονητής, οπότε δεν μπορώ να απαντήσω. Πρέπει να έχουμε περισσότερες επιλογές, αλλά δεν μπορώ να πω κάτι γιατί είμαι παίκτης», σχολίασε ο Πογκμπά, αφήνοντας υπονοούμενα για την τακτική που ακολουθεί ο Μουρίνιο.
Πηγή: Novasports

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου