Lanois: "Clear foul by Jovic in the canceled AEK goal, penalty that was not given to Taremi" (vid)
Stephane Lanois commented on the controversial phases of the match, with the French referee stating that AEK's goal against Panaitolikos was correctly canceled.
The referee in the weekly video justifies referee Papadopoulos for the decision he made via var to cancel Jovic's goal in the AEK match.
"During the cross, an AEK striker commits a clear foul by pushing the opponent with both hands to unfairly create distance between them before scoring the goal. The var made the right intervention by suggesting to the referee onfield review which led to the cancellation of the goal," he states.
In the Olympiacos match against Aris, he notes that no penalty was awarded for Alvaro's pull on Taremi. "Here the defender commits a foul by initially holding his opponent outside the area and then inside it. By defending in this way, the player takes the risk of being awarded a penalty. In this case, we expect VAR intervention if the referee did not have the violation to award a penalty". He also characterizes the penalty that Aris won and the sending off of Gustavo Mansa as correct. "In this case, the Olympiacos player commits a foul against his opponent within his team's penalty area which deprives the attacker of an obvious goal-scoring opportunity. The referee awarded the penalty and a clear red card because the foul was not an attempt to play the ball but a clear hold. The player who committed the foul should be sent off in accordance with the correct application of the Laws of the Game." In the Atromitos match with Kifissia, there is no penalty in Embo's hand, according to the referee. "During a cross inside the penalty area, the Kifissia defender deflects the ball, which completely changes trajectory and unexpectedly hits his teammate's elbow. His teammate tried to play the ball before it was deflected and the position of his right hand is natural and part of his movement to play the ball. For this reason, his action should not be punished with a penalty kick."
*** Λανουά: «Καθαρό φάουλ του Γιόβιτς στο ακυρωθέν γκολ της ΑΕΚ, πέναλτι που δεν δόθηκε στον Ταρέμι» (vid)
Τις επίμαχες φάσεις της αγωνιστικής σχολίασε ο Στεφάν Λανουά, με τον Γάλλο αρχιδιαιτητή να αναφέρει πως σωστά ακυρώθηκε το γκολ της ΑΕΚ κόντρα στον Παναιτωλικό.
Ο αρχιδιαιτητής στο εβδομαδιαίο βίντεο δικαιώνει τον ρέφερι Παπαδόπουλο για την απόφαση που πήρε μέσω var να ακυρώσει το γκολ του Γιόβιτς στον αγώνα της ΑΕΚ.
"Κατά τη διάρκεια της σέντρας επιθετικός της ΑΕΚ κάνει καθαρό φάουλ σπρώχνοντας τον αντίπαλο και με τα δύο χέρια για να δημιουργήσει με αθέμιτο τρόπο απόσταση μεταξύ τους πριν πετύχει το γκολ. Το var έκανε σωστή παρέμβαση προτείνοντας στον διαιτητή onfielod review που οδήγησε στην ακύρωση του τέρματος" αναφέρει χαρακτηριστικά.
Στον αγώνα του Ολυμπιακού με τον Άρη σημειώνει ότι δεν δόθηκε πέναλτι στο τράβηγμα του Αλβάρο στον Ταρέμι. "Εδώ ο αμυντικός κάνει φάουλ κρατώντας τον αντίπαλο του αρχικά έξω από την περιοχή και στη συνέχεια μέσα σε αυτή. Αμυνόμενος με τέτοιο τρόπο ο παίκτης παίρνει το ρίσκο να καταλογιστεί πέναλτι. Σε αυτή την περίπτωση περιμένουμε παρέμβαση του var αν ο διαιτητής δεν είχε την παράβαση ώστε να καταλογιστεί πέναλτι".
Επίσης, χαρακτηρίζει σωστό το πέναλτι που κέρδισε ο Άρης και την αποβολή του Γκουστάβο Μάνσα. "Σε αυτή την περίπτωση ο παίκτης του Ολυμπιακού υποπίπτει σε παράβαση κατά του αντιπάλου του εντός της μεγάλης περιοχής της ομάδας του η οποία στερεί από τον επιθετικό μια προφανή ευκαιρία για γκολ. Ο διαιτητής καταλόγισε το πέναλτι και μια καθαρή κόκκινη κάρτα γιατί η παράβαση δεν ήταν προσπαθώντας να παίξει τη μπάλα αλλά καθαρό κράτημα. Ο παίκτης που έκανε την παράβαση πρέπει να αποβληθεί σύμφωνα με τη σωστή εφαρμογή των Κανόνων του Παιχνιδιού".
Στον αγώνα του Ατρόμητου με την Κηφισιά δε υπάρχει πέναλτι στο χέρι του Έμπο, σύμφωνα με τον αρχιδιαιτητή. "Κατά τη διάρκεια σέντρας μέσα στη μνεγάλη περιοχή ο αμυντικός της Κηφισιάς εκτρέπει τη μπάλα η οποία αλλάζει εντελώς τροχιά και χτυπάει αναπάντεχα στον αγκώνα του συμπαίκτη του. Ο συμπαίκτης του προσπάθησε να παίξει τη μπάλα πριν αυτή εκτραπεί και η θέση του δεξιού χεριού είναι φυσική και μέρος της κίνησης του για να παίξει τη μπάλα. Για αυτό τον λόγο η ενέργεια του δεν πρέπει να τιμωρηθεί με τον καταλογισμό πέναλτι".
Πηγή: SDNA.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου