Lanois: "Olympiacos should have been awarded a penalty - Kifissia's goal against Aris was wrongly disallowed" (vid)
In the established analysis of the matchday's phases, Stephane Lanois emphasized that Olympiacos should have been awarded a penalty in the derby, while he mentioned that Kifissia's goal against Aris was wrongly disallowed. The goals against Larissa and Toumba were not counted correctly, he added.
Quite a bit of work for the French referee of the KED who identified a wrong decision by German Aitekin in the marking of Kampelas by Tete and Calabria, charging the Olympiacos ace with "theatrical" and a yellow card instead of giving a penalty in his favor.
Two mistakes in Agrinio, where Tetei's goal is legal and was wrongly disallowed for handball, being unintentional. Then a penalty was not given in favor of Aris when Moron was held by Pantelidis, pointing out that VAR should have intervened. Of course, the Spanish striker was exposed, so Moron's offside would have come first.
Marin's goal for AEK was rightly disallowed, as it found Pineda's hand, while in Toumba, Panaitolikos' goal was rightly disallowed for a foul at the start. Christogeorgos' dismissal in Levadiakos - OFI was also right.
*** Λανουά: «Έπρεπε να δοθεί πέναλτι στον Ολυμπιακό - Κακώς δε μέτρησε το γκολ της Κηφισιάς με τον Άρη» (vid)
Στην καθιερωμένη ανάλυση των φάσεων της αγωνιστικής ο Στεφάν Λανουά τόνισε πως ο Ολυμπιακός έπρεπε να πάρει πέναλτι στο ντέρμπι, ενώ ανέφερε ότι κακώς δεν μέτρησε το γκολ της Κηφισιάς απέναντι στον Άρη. Σωστά δε μέτρησαν τα γκολ σε Λάρισα και Τούμπα, πρόσθεσε.
Αρκετή... δουλειά για τον Γάλλο αρχιδιαιτητή της ΚΕΔ που εντόπισε λάθος απόφαση του Γερμανού Αϊτεκίν στο μαρκάρισμα του Καμπελά από τους Τετέ και Καλάμπρια, χρεώνοντας τον άσο του Ολυμπιακού με «θέατρο» και κίτρινη κάρτα αντί να δώσει πέναλτι υπέρ του.
Δυο λάθη στο Αγρίνιο, όπου το γκολ του Τετέι είναι κανονικό και κακώς ακυρώθηκε για χέρι, όντας ακούσιο. Στη συνέχεια δεν δόθηκε πέναλτι υπέρ του Άρη σε κράτημα του Μορόν από τον Παντελίδη, επισημαίνοντας ότι το VAR έπρεπε να επέμβει. Βέβαια, ο Ισπανός επιθετικός ήταν εκτεθειμένος, οπότε θα προηγούνταν το οφσάιντ του Μορόν.
Σωστά δεν μέτρησε το γκολ του Μαρίν για την ΑΕΚ, καθώς βρήκε στο χέρι του Πινέδα, ενώ και στην Τούμπα ορθώς ακυρώθηκε το τέρμα του Παναιτωλικού για φάουλ στο ξεκίνημα. Σωστή και η αποβολή του Χριστογεώργου στο Λεβαδειακός - ΟΦΗ.
Πηγή: SDNA.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου