Bundesliga

Παρασκευή 11 Απριλίου 2025

Ο Πιάστρι ταχύτερος στην επίδειξη δύναμης της McLaren στο FP2 του Μπαχρέιν

Piastre fastest in McLaren's show of force in Bahrain FP2

Oscar Piastre set the fastest lap in the qualifying simulation in the second free practice session of the Bahrain GP, ​​one and a half tenths behind Lando Norris and half a second ahead of the Mercedes and Ferrari of George Russell and Charles Leclerc respectively. Max Verstappen was seventh with many problems, Lewis Hamilton was 8th.

As night fell on Shakir, in conditions more representative of those that will prevail in qualifying and in the 4th Formula 1 race of the year, in the first minutes of the second period of free practice, Lewis Hamilton, with the medium rubber on the four corners of the Ferrari SF-25, lowered Norris's fastest lap from the first period by about 1'' - and on the medium rubber (instead of the soft).

The Briton was, at that point, one and a half tenths faster than his successor at Mercedes, Kimi Antonelli, despite the Italian's soft rubber, while also on the Softs, Verstappen was behind both of them - by 83 millimeters from the 18-year-old.

This ranking remained until the 15th minute, when George Russell, with the soft rubber, knocked Lewis's first year by two tenths. Hamilton tried to respond, also on the soft compound, but a mistake at Turn 8 saw him relegated to second place.

The seven-time champion stayed on track, did another lap to prepare the tyres and then set off on another fast lap of qualifying simulation – which put him 30 millimetres ahead of Russell and 4 tenths ahead of Antonelli in third and Verstappen in fourth.

Less than three minutes later, Charles Leclerc came in with his own simulation to also climb to the top of the times – and 2 tenths ahead of Hamilton and Russell.

But the times would drop even further, with the qualifying simulations of the other drivers, as immediately after the top were Alex Albon with Williams and Verstappen with the Red Bull RB21.

McLaren spent the entire first 20 minutes with Norris and Piastri in a series of laps on the hard rubber, with one or two brake blockages, but at about the 25th minute its two drivers broke the competition: Piastri posted a time 8 tenths (!) faster than Verstappen, one and a half tenths ahead of Norris, while Russell moved up to 3rd place. With a difference of half a second.

At this point in time the Ferraris, who had been in 1-2 earlier, had fallen 1.2’’ and 1.4’’ away in 9th and 14th place with Leclerc and Hamilton. This is indicative of the rapid improvement of the track with the rubber being laid on the racing line.

At 35 minutes the two Scuderia drivers returned with fresh sets of soft rubber. Hamilton was 1.07’’ off Piastre’s first time, in 8th place, but Leclerc managed to move up to 4th – just 13mm behind Russell but half a second behind the McLaren at the top.

Russell immediately responded with another fast lap on the soft, in similar conditions – temperature and rubber on the track – to the Ferrari. However, the Englishman was slower in all areas of the track than his previous lap, and so remained in 3rd place without improving on the time he had already set a few minutes earlier.

His teammate, Kimi Antonelli, meanwhile moved up to 7th, two tenths behind his more experienced team-mate, while (the impressive, again) Isaac Hajar was the fastest of the four drivers from the two Red Bull teams, almost a tenth behind Verstappen – who reported ongoing problems with the RB21’s brakes, and ultimately that its grip was “zero”.

After all that, in the final 20 minutes the teams classically went to collect data in the medium and hard compound laps, and nothing changed in the standings. See here the full schedule for the rest of the two-day race in Bahrain.

*** Ο Πιάστρι ταχύτερος στην επίδειξη δύναμης της McLaren στο FP2 του Μπαχρέιν

Ο Όσκαρ Πιάστρι σημείωσε τον ταχύτερο γύρο στην προσομοίωση των δοκιμών κατάταξης στη 2η περίοδο ελεύθερων δοκιμών του GP του Μπαχρέιν, με ενάμισι δέκατο διαφορά από τον Λάντο Νόρις και μισό δευτερολέπτο από τις Mercedes και Ferrari των Τζορτζ Ράσελ και Σαρλ Λεκλέρ αντίστοιχα. Έβδομος ο Μαξ Φερστάπεν με πολλά προβλήματα, 8ος ο Λιούις Χάμιλτον.

Καθώς η νύχτα έπεσε στο Σακίρ, σε συνθήκες πιο αντιπροσωπευτικές εκείνων που θα επικρατήσουν στις δοκιμές κατάταξης και στον 4ο φετινό αγώνα της Formula 1, στα πρώτα λεπτά της δεύτερης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών ο Λιούις Χάμιλτον με τη μέση γόμα στις τέσσερις γωνίες της Ferrari SF-25 κατέβασε κατά περίπου 1’’ τον ταχύτερο γύρο του Νόρις από την πρώτη περίοδο – και μάλιστα με τη μέση γόμα (αντί της μαλακής).

Ο Βρετανός ήταν, σε εκείνο το χρονικό σημείο, ενάμισι δέκατο ταχύτερος από τον διάδοχό του στη Mercedes, Κίμι Αντονέλι, παρά τη μαλακή γόμα του Ιταλού, ενώ επίσης με τα Soft ο Φερστάπεν έμεινε πίσω και από τους δύο – κατά 83 χιλιοστά από τον 18χρονο.

Αυτή την κατάταξη έμεινε μέχρι το 15λεπτο, όταν ο Τζορτζ Ράσελ με τη μαλακή γόμα κατέρριψε κατά δύο δεκατα τον πρώτο χρόνο του Λιούις. Ο Χάμιλτον προσπάθησε να απαντήσει, με τη μαλακή γόμα πια κι εκείνος, αλλά μετά από ένα λάθος στη στροφή 8 περιορίστηκε στη δεύτερη θέση.

Ο επτάκις πρωταθλητής έμεινε στην πίστα, έκανε έναν ακόμα γύρο προετοιμασίας των ελαστικών και στη συνέχεια εξαπέλυσε έναν ακόμα γρήγορο γύρο προσομοίωσης κατατακτήριων – που τον έφερε στην κορυφή με διαφορά 30 χιλιοστών από τον Ράσελ και 4 δεκάτων από τον 3ο Αντονέλι και τον 4ο Φερστάπεν.

Δεν πέρασαν τρία λεπτά, και ήρθε ο Σαρλ Λεκλέρ με τη δική του προσομοίωση για να ανέβει με τη σειρά τους στην κορυφή των χρόνων – και μάλιστα με διαφορά 2 δεκάτων από τους Χάμιλτον και Ράσελ.

Όμως οι χρόνοι θα έπεφταν πολύ ακόμα, με τις προσομοιώσεις κατατακτήρωιν και των άλλων οδηγών, καθώς αμέσως μετά από την κορυφή πέρασαν οι Άλεξ Άλμπον με τη Williams και ο Φερστάπεν με τη Red Bull RB21.

Η McLaren πέρασε με τους Νόρις και Πιάστρι όλο το πρώτο 20λεπτο σε συστοιχίες γύρων με τη σκληρή γόμα, με ένα-δύο μπλοκαρίσματα στα φρένα, αλλά περίπου στο 25λεπτο οι δύο οδηγοί της διέλυσαν τον ανταγωνισμό: ο Πιάστρι έγραψε χρόνο 8 δέκατα (!) ταχύτερο από τον Φερστάπεν, ενάμισι δέκατο εμπρός από τον Νόρις, ενώ στην 3η θέση ανέβηκε ο Ράσελ. Με διαφορά μισού δευτερολέπτου.

Σε αυτό το χρονικό σημείο οι Ferrari, που ήταν στο 1-2 νωρίτερα, είχαν πέσει 1,2’’ και 1,4’’ μακριά στην 9η και 14η θέση με τους Λεκλέρ και Χάμιλτον. Αυτό είναι ενδεικτικό της ραγδαίας βελτίωσης της πίστας με το στρώσιμο της γόμας στην αγωνιστική γραμμή.

Στο 35λεπτο οι δύο οδηγοί της Scuderia επέστρεψαν με φρέσκα σετ μαλακής γόμας. Ο Χάμιλτον έμεινε 1,07’’ μακριά από τον πρώτο χρόνο του Πιάστρι, στην 8η θέση, αλλά ο Λεκλέρ κατάφερε να ανέβει στην 4η – μόλις 13 χιλιοστά από τον Ράσελ αλλά μισό δευτερόλεπτο μακριά από την McLaren στην κορυφή.

Αμέσως ο Ράσελ βγήκε να απαντήσει με άλλον έναν γρήγορο γύρο με τη μαλακή γόμα, σε παρεμφερείς συνθήκες -θερμοκρασίας και γόμας στην πίστα- με τη Ferrari. Όμως ο Άγγλος ήταν πιο αργός σε όλους τους τομείς της πίστας από τον προηγούμενο γύρο του, και έτσι έμεινε στην 3η θέση χωρίς να βελτιώσει το χρόνο που ήδη είχε σημειώσει λίγα λεπτά νωρίτερα.

Ο ομόλογός του, Κίμι Αντονέλι, ανέβηκε στο μεταξύ στην 7η θέση, δύο δέκατα πίσω από τον εμπειρότερο team-mate του, ενώ ο (εντυπωσιακός, και πάλι) Ισάκ Χατζάρ ήταν ο ταχύτερος από τους τέσσερις οδηγούς των δύο ομάδων της Red Bull, με διαφορά σχεδόν ενός δεκάτου από τον Φερστάπεν – που ανέφερε συνεχιζόμενα προβλήματα με τα φρένα της RB21, και στο τέλος ότι η πρόσφυσή της ήταν “μηδαμινή”.

Μετά από όλα αυτά, στο τελευταίο 20λεπτο οι ομάδες κλασικά πέρασαν στη συλλογή δεδομένων στις συστοιχίες γύρων με τη μέση και σκληρή γόμα, και δεν άλλαξε τίποτα στην κατάταξη. Δείτε εδώ το πλήρες πρόγραμμα του υπόλοιπου διημέρου στο Μπαχρέιν.

Πηγή: SportFM.grΠηγή: SDNA.grΠηγή: Sport 24.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου